ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל קשת

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: פרשיית אהבה שבהתחלה לא ממש הצליחה להמריא, תופסת כיוון חלומי. עכשיו אתם רואים שלעולם אסור להתייאש ותמיד צריך לגלות אופטימיות. בהזדמנות זו כדאי לכם למחוק מהרשימה קנאי שכל מה שיש לו בראש זה לסכסך ולרכל. אם הוא יראה שאתם לא זורקים בכיוון שלו, יש מצב שהוא יפסיק. צפוי קטע מהסרטים בחברת מישהו שיש לו מקום חמים בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא לא חולם עליכם, אז רק שתדעו שהוא כן.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: אנשים מקשקשים וחופרים לכם בשכל, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם רוצה. תמיד יהיו טיפוסים שיטחנו לכם במוח, בלי שיש להם אחריות על מה שיקרה. מישהו יבקש שתספרו לו על מה שאתם מרגישים כלפיו, אבל הוא בעצמו לא ממהר לספר לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. בקטע הזה כדאי שתחליפו מידע עם מישהו נוסף. אתם לא מאמינים שזה יכול לקרות, אבל מתברר שמישהו שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם, נחשף באהבתו כלפיכם. החיים מלאים בהפתעות.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: מישהו שבכלל לא הולך לו בפרשיות רומנטיות וכאלה, מנסה לבחוש לכם בקטעים הרומנטיים שלכם. אם זה מה שמתרחש, כדאי שתרחמו עליו ותתעלמו ממנו. צפויים לכם קטעים בסבבה עם אלה שנולדו במזלות גדי, טלה וסרטן. הנומרולוגיה מביאה לכם מפגשים עם כל מי שמספר המזל שלו הוא 6. יכול להיות שאתם רוצים להשתיק את הוויכוחים שיש לכם עם מישהו שאתם מחבבים, אבל יש דברים שלא כדאי לכם להתפשר עליהם.

מראש השנה ועד חנוכה: טיפוס רכלן שולח לשון ארסית בכיוון של מישהו אחר שאתם מכירים. אם תספרו לרכלן הזה את מה שאתם חושבים באמת, אז תיכף הוא יגלה את זה לאחרים. נפתח לכם סיכוי לקשר שמסקרן אתכם, רק שאתם לא ממש שלמים איתו. אל תעשו כלום עד שתהיו בטוחים שזה - זה. מישהו נותן לכם רעיון סוף הדרך. יש מצב שזה משהו שהמטרה שלו היא לגרום למישהו אחר להסתקרן עליכם. אם זה מה שזה, אז לכו על זה.

בקטנה כזה: צפוי קטע מהסרטים בחברת מישהו שיש לו מקום חמים בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא לא חולם עליכם, אז רק שתדעו שהוא כן. הנומרולוגיה מביאה לכם מפגשים עם כל מי שמספר המזל שלו הוא 6.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל קשת