ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל גדי

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: מישהו בקטע של סחבקים ואחוקים, ינסה לחלץ מכם סודות שלא בא לכם לחשוף. אתם לא חייבים להיות מנומסים כלפיו, ואתם בטח יודעים את זה. צפויות לכם בשורות נפלאות שקשורות למישהו שאתם קרועים עליו. אם בהמשך תתגבש מסיבה מהבשורות האלה, אתם תהיו הכוכבים שלה. הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה מעניק יציבות לדימוי העצמי שלכם שקצת התקפל לאחרונה.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: מישהו שופך עליכם ים של מחמאות, רק שאתם לא ממש מאמינים לו. כדאי שתתפסו דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו, בשביל שהדברים יהיו קצת יותר ברורים. הנומרולוגיה מסדרת לכם הצלחות עם אנשים שחיבור האותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 9 שנחשב למספר סוער ואנרגטי. יש מצב שאתם נדלקים על מישהו שכולם אדישים כלפיו. תעשו את מה שבא לכם, בלי להתחשב במה שכולם עושים או אומרים.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: צפויות לכם פגישות עם מישהו שכל מילה שיוצאת לו מהפה, היא בדיוק כמו שגם אתם חשבתם. צפויים לכם קטעים מוטרפים עם הנפש התאומה הזו. אתם נקרעים על סיפור רומנטי שזורם בכיוון שונה ומקורי ממה שאתם רגילים. גם אם הדיבורים של מישהו נשמעים לכם משוגעים, עדיין אתם אוהבים אותו. הדבר האחרון שאתם צריכים עכשיו, זה לריב עם מישהו שאתם אוהבים. אז נכון שאתם לא חייבים להסכים לכל מילה שלו, אבל גם לא חייבים להתכסח על כל שטות.

מראש השנה ועד חנוכה: ההורים שלכם נותנים לכם עצות חכמות בתחום האישי והרגשי. אם תלכו עם הראש שלהם אז תצליחו בגדול. גם מישהו שעשה קולות שכאילו כלום לא מזיז לו, חוזר בשביל לבחון הכול מחדש. האהבה עושה לכם טוב, גם אם היא מעצבנת לפעמים. אתם מבטיחים לאדם קרוב שאין לכם שום כוונה להתערב לו בחיים, בטח לא בכל מה שקשור ליחסים שלו עם מישהו מסתורי. אם אתם מתלבטים בין מספר אפשרויות רומנטיות, זה אומר שהפכתם ללהיט.

בקטנה כזה: הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זה מעניק יציבות לדימוי העצמי שלכם שקצת התקפל לאחרונה. ההורים שלכם נותנים לכם עצות חכמות בתחום האישי והרגשי.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל גדי