ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דלי

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: המקובלות החברתית שלכם מתפרסמת גם במקומות שלא שמעתם עליהם. מזל ענק צפוי לכם בקטעים יצירתיים. אתם מתנדבים לפעילות חברתית שתורמת המון ליחסים שלכם עם חצי עולם ואחותו. מחזרים שרוצים להקסים אתכם, עושים בשבילכם דברים שאף פעם לא עשו בשביל מישהו אחר. צפויים לכם קשרים עם מישהו שקיים ביניכם מרחק גיאוגרפי גדול. סודות שנפתחים גורמים לכם לשתף חברים נאמנים בחוויות האינטימיות שלכם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: אם החלטתם לחזר אחרי מישהו שכבש את ליבכם, תעשו את זה בארבע עיניים ואל תפילו עליו שליחים וגששים. כדאי שתתעלמו ממישהו שרוצה לעורר את הקנאה שלכם באמצעות החיזורים שלו אחרי מישהו אחר. זה בכלל לא ברור מה אתם מחפשים בחברתו. קצת יותר פתיחות מצידכם יכולה להביא לכם את האהבה שאתם רוצים בה. זה אומר שכדאי לכם לפרגן ולהשקיע במחזרים ובני זוג.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: פרשייה שהתחילה על הפנים, עושה שינוי לטובה. שווה לכם ללכת עליה, גם אם יש מישהו שמייעץ לכם אחרת. אתם עולים על הגל בכל הנוגע לפרויקט חברתי שלקחתם על עצמכם. אל תעשו השוואות מול מישהו אחר. אתם לא צריכים להיות מודאגים, האהבה תגיע ! אבל עד אז, מותר לכם להשתחל לאיזה בילוי מסעיר. יש לכם חברים טובים ובכלל, לא כל אחד יכול להתקבל לחבורה שלכם. מצד שני, כדאי לתת סיכוי להיכרויות חדשות.

מראש השנה ועד חנוכה: כולם נורא המומים מקשר חדש שיש לכם עם מישהו לא צפוי. אם זה עושה לכם טוב שהוא כזה, אז מה אכפת לכם מה אנשים אומרים ? בשביל לגלגל קטע רומנטי כמו שצריך, כדאי שתיקחו אותו למקום שאין בו יותר מדי אוזניים רכלניות. צפויה לכם התפייסות עם מישהו שעד עכשיו לא הסתדרתם איתו. נראה שגם התכסחות לא נמשכת לנצח. זו תקופה מהירה ותוססת שמביאה בשורות משמחות. היקום יעניק לכם את מה שאתם מאמינים שמגיע לכם.

בקטנה כזה: מזל ענק צפוי לכם בקטעים יצירתיים. יש לכם חברים טובים ובכלל, לא כל אחד יכול להתקבל לחבורה שלכם. מצד שני, כדאי לתת סיכוי להיכרויות חדשות. אתם לא צריכים להיות מודאגים, האהבה תגיע!





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דלי