ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | הורוסקופ שנתי לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דגים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2014: לדעת מראש את מה צפוי לך במהלך השנה הקרובה...


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים: אתם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לקטעים שהסתיימו בגלל ויכוחים ובלגנים. עושה רושם שהצד השני התבגר והבשיל, אבל גם אתם התבגרתם. לא ככה? ברגעים הכי פרטיים כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאי אפשר להתחמק ממנה. התשובה תעזור לכם להבין היכן אתם עומדים. אין סיבה שתחיו בסרט. די נמאס לכם ממישהו שרק ה – לוק החיצוני עושה לו את זה. חבל על הזמן שאתם מבזבזים בשביל לשכנע אותו שיש עוד דברים בחיים. אתם מתלבטים איך לרמוז על הרגשות שלכם בלי להיות מובכים. קחו בחשבון שזה סיכון אבל גם סיכוי.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: מישהו שממש קרוע עליכם מצפה שתתחילו להתייחס אליו. אם אתם מרגישים משהו כלפיו, כדאי שתזרקו לו איזו מילה. מחזר נלהב עושה לכם עיניים ומשגר מסרים, אבל אתם לא ממש סגורים עליו. חבר מציע לכם הצעה שתעזור לכם להחליט אם לכאן או לשם. דווקא קטעים שבאים לכם בבלגאן, עשויים לפתוח בשבילכם הזדמנויות שוות. תנו צ'אנס לבלתי צפוי. יש מצב שעובר עליכם קטע רגשי שלא בראש שלכם לדבר עליו. תנו לעצמכם צ'אנס שלא המצאתם שום דבר חדש.

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: צפוי לכם מסר ממישהו שמתרגש מהנוכחות שלכם, רק שהוא לא ממש יודע איך להביע את זה. כדאי שתהיו חביבים אליו ובשום אופן אל תביכו אותו. מישהו זורק לכם רמזים שאפשר לפרש אותם בכל מיני כיוונים. אם בוער לכם להבין למה הוא מתכוון, אז הכי טוב שתשאלו את החברים שלו. הכוכבים אומרים שממש עכשיו צפוי לכם קשר עם מישהו חולמני ויצירתי שנסחף ברגשותיו ממש כמוכם. שווה.

מראש השנה ועד חנוכה: המחזרים שלכם הולכים להפתיע אתכם. בדיוק ברגע שהלב שלכם תפוס בדברים שבכלל לא קשורים לאהבה, נוחת עליכם סיפור רומנטי מהסרטים. זו תקופה עם פרשיות מהממות ומאוד לא שגרתיות, שזה אומר שאם בראש שלכם ריגושים בסטייל של אטרף, בא לכם הטיימינג הנכון. מתחדשת ידידות עם מישהו שהיה לכם איתו קטע מביך. ברגע שהדברים מתחילים לזרום ביניכם לבינו, לא כדאי שתחפרו בבלגאן שהיה.

בקטנה כזה: דווקא קטעים שבאים לכם בבלגאן, עשויים לפתוח בשבילכם הזדמנויות שוות. תנו צ'אנס לבלתי צפוי. הכוכבים אומרים שממש עכשיו צפוי לכם קשר עם מישהו חולמני ויצירתי שנסחף ברגשותיו ממש כמוכם. שווה.





עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים - מזל דגים