ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | חיזוק אנרגטי למזלות | זימון אנרגיות חיוביות למזל טלה

זימון אנרגיות חיוביות למזל טלה

זימון אנרגיות חיוביות למזל טלה זימון אנרגיות חיוביות למזל טלה

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...


זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא סנדלית כחולה שהיא אבן טובה עבור רומנטיקנים הנוטלים את מקל הנדודים ויוצאים לחפש את הנפש התאומה שלהם מעבר להרי החושך (או בהודו ובתאילנד). האבן תאפשר לכם להפעיל שיקול דעת הגיוני במצבים בהם אתם עלולים להיסחף אל חופים אבודים. מיטיבה ומשפרת את עולם החלומות, מביאה עימה בשורות אופטימיות ומגינה מפני סיוטים. אבן מזל נוספת ומשלימה היא רוז קווארץ הנחשבת למרגיעה, נעימה ונוסכת שלווה פנימית בלב העונד אותה. מאחר ומדובר באבן הרמונית ומאזנת, הרי שכדאי להעניקה כתשורה לנסערים שביניכם או לטלאים הנחלצים ממשבר. האבן טובה ונפלאה עבור נשים המבקשות להתעבר ואינן מצליחות לעשות כן מסיבות נפשיות כאלו או אחרות.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם רוחני עוסק בתוכניות ולא בהתבכיינות. אדם רוחני אינו מתלונן כאשר שורר מצב של התנגדות, אלא אף משתמש בו על מנת לחזק את עצמאותו. אדם רוחני מכיר בערכה וחשיבותה של הקבוצה. הוא יודע כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתם. אל תהססו לפנות אל שותפויות ועבודת צוות. אני מעביר מסרים חיוביים אל בני האדם, אך תמיד נשאר בסביבה. גם אם אני משוכנעים בהגינותם של הקרובים לי, תמיד כדאי לי לבחון את הדברים הלכה למעשה.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: מ י ה – שם זה מעניק לעונד אותו קדושה מיוחדת ומסייע לו לצדיקות וממילא לחיי נצח. השפע הוא כמעיין המתגבר. פ ו י – שם זה פותח דלתות אל רזין דרזין ואל סודות ותעלומות גדולים בעולם הנסתר והופך את העונד אותו ליודע ח"ן. י י ז – שם זה הוא טוב ונפלא לבעיות פריון של הגבר ולחוסר כוח גברא. כמו כן מגן מפני חטא ההתנשאות.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.





עוד באותו נושא:

זימון אנרגיות חיוביות למזל טלה