ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | חיזוק אנרגטי למזלות | זימון אנרגיות חיוביות למזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות למזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות למזל תאומים זימון אנרגיות חיוביות למזל תאומים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...


זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא סיטרין צהובה שהייתה מקודשת לזוגות אוהבים בעמים הקלטים והסקוטים. האבן תיטיב עם 'תאומים' בעלי נטיות רוחניות ורומנטיות הזקוקים לעוגן בעולם החומרי, שאם לא כן ילכו לאיבוד. אבן אשר כדאי לכם לשאתה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה לנישואין מאושרים בעלי בסיס כלכלי איתן. הסיטרין תעזור למי מכם להתגבר על רגשי נחיתות ודימוי עצמי שלילי. אבן מזל נוספת ומשלימה היא דולומיט אשר תשפר את מצב רוחכם, תשעשע את נפשכם ותעורר את חוש ההומור שלכם. תעזור, תרגיע ותסייע לכם לקחת את עצמכם בפרופורציות הנכונות. תימנע מצבי דיכאון וחרדה. לעונדים אותה מובטח חיוך רחב. תשפר את המערכת החיסונית ותעניק בריאות ואריכות ימים. כמו כן תגונן על סביבתכם הטבעית.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם רוחני יודע כי צריך לתת על מנת לקחת. יש זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו. אני יודע כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי זרימה בים של אנרגיות חיוביות. במצב של אנרגיות שליליות, לא ניתן להשיג דבר ראוי כלשהו. אדם רוחני יודע כי הנפש משפיעה על הגוף. רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: מ ב ה – שם זה בא להעניק לעונד אותו שפע, צמיחה ולבלוב. כמו גם לשמור עליו הן כאורח והן כמתארח. ע נ ו – שם זה [ולו רק בשל פירושו המילולי] מעניק שפע של שמחת חיים ועליזות לעונד אותו. הוא טוב לאירועים חגיגיים. ה י י – שם זה נפלא וטוב עבור אנשים אשר תחום עיסוקם מחייב נסיעות רבות, כמו גם לאלה העוסקים בעולם התקשורת ובמשא ומתן.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.





עוד באותו נושא:

זימון אנרגיות חיוביות למזל תאומים