ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | חיזוק אנרגטי למזלות | זימון אנרגיות חיוביות למזל קשת

זימון אנרגיות חיוביות למזל קשת

זימון אנרגיות חיוביות למזל קשת זימון אנרגיות חיוביות למזל קשת
מאת

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...


זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אגת האש המופלאה שתספק הגנה לגוף האסטראלי שלכם. טובה במיוחד עבור קשתים שרווקותם נמאסה עליהם והם מבקשים להינשא. תגן עליכם מפני כישוף. תרחיק מכם חורשי רעה או את הזוממים להכשילכם. יש להעניקה לקשתים שפוחדים מן הצל של עצמם. תשליט סדר בחייהם הרומנטיים של המבולגנים שביניכם. אבן מזל נוספת ומשלימה היא ספיר שתשקף את עוצמתה הפנימית של הלהבה הרוחנית היוקדת בנפשכם ותבהיק בשלל נגוהות בשעה שתהיה צמודה אל גופו של קשת אנרגטי, אך זוהרו יועם אם יצמידוה אל קשת נטול האנרגיות. תתרום להתלהבותכם הפנימית ותסיר מכשולים מדרכם של קשתים החוששים לנהוג בספונטאניות.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: לעולם אין להציע אהבה מתוך אבירות. אבירות היא סיבה טובה לזר פרחים, אך לא לאהבה. המציע אהבה מתוך אבירות, סופו לנחול צער ותסכול. בכל יום אני מזכיר לעצמי שלא לקחת את עצמי ברצינות רבה מדי. גישה מעין זו מסייעת לי להתגבר על אגו נפוח ותורמת לאווירה טובה ביני לבין הסובבים אותי. אני מזכיר לעצמי כי אנרגיות שליליות עלולות לבוא ברגע בו אתחיל להתחשבן עם העולם. אני יודע כי הטיפשים עלולים להתחשבן גם עם מזג האוויר.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: ס א ל – שם זה מסייע לעונד אותו להתעלות מעל להבלי החומר ולהגיע אל רבדים נשגבים, כמו גם להיחלץ ממשברים שעין הרע גרמתם. נ נ א – שם זה מיטיב עם צעירים [חיילים] המבקשים להסתער על היעד, כמו גם עם קשישים שהגיעו אל שיבה טובה. ו מ ב – שם זה טוב לנשים ולגברים אשר הסתכסכו ביניהם ואילו עתה הם מבקשים להשכין שלום במעונם, כמו גם לענייני נשים.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.





עוד באותו נושא:

זימון אנרגיות חיוביות למזל קשת