ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | חיזוק אנרגטי למזלות | זימון אנרגיות חיוביות למזל גדי

זימון אנרגיות חיוביות למזל גדי

זימון אנרגיות חיוביות למזל גדי זימון אנרגיות חיוביות למזל גדי

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...


זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא פרידוט שתמריץ את ההססנים שביניכם שטרם החליטו על נתיבותיהם הרומנטיים. תרגיע גדיים בעלי סף רגישות נמוך, תפיג חרדות בזוגיות ותשכך משקעים. תנקה ותטהר את צ'אקרת הלב ותשחרר חסימות אנרגטיות שהפריעו לזרימתה החופשית של האהבה. נוהגים לכנותה האינסטלאטור של הנפש. אבן מזל נוספת ומשלימה היא לברודייט שתתייצב להציל גדיים שנחשול של צונאמי רגשי טלטל את אהבתם. תשפר את יכולתכם להתבוננות פנימית ותעניק אומץ לאלה מביניכם המבקשים לפתוח את סגור ליבם, אך מסיבה כלשהי הם חשים חסומים.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אני מזכיר לעצמי שלא לקנא בעושרם של בעלי שררה וממון. אני יודע כי בתוך ביתם פנימה, כלל לא בטוח שהם נהנים מכוחם ומעושרם. האדם הרוחני אינו מחפש את אושר מעבר להרי החושך, אלא כאן ועכשיו. יהיה עליכם ללמוד להשלים עם הקיים, גם אם לעיתים הוא משעמם ושגרתי. האדם הרוחני אינו מבזבז את ימיו בחיבוק ידיים ובתפילות. אם אתם כמהים לאהבה, הפסיקו לתכנן ולהתפלסף עם עצמכם – זה הזמן לקום וליזום דבר מה.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: י ז ל – שם זה נועד על מנת לחזק את ליבו של העונד אותו ולהעבירו בבטחה את המכשולים שהוא נתקל בהם. ר י י – שם זה הוא בבחינת סגולה להעניק רפואה שלמה לעונד אותו, כמו גם חיי נצח בעולם הבא. שם שגיא ובעל עזוז וכוח. א נ י – שם זה מסייע לעונד אותו לפצח רזין דרזין או בפשטות, לעמוד על סודות נסתרים. הוא טוב להתרחשויות שלא מן העולם הזה.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.





עוד באותו נושא:

זימון אנרגיות חיוביות למזל גדי