ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | חיזוק אנרגטי למזלות | זימון אנרגיות חיוביות למזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות למזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות למזל דגים זימון אנרגיות חיוביות למזל דגים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית...


זוגיות: על מנת לזמן אנרגיות נפלאות אל הבוסתן הרומנטי שלכם, מומלץ לכם להסתייע בקריסטלים בעלי תדרים שמנחילים אהבה בשנת 2014: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אמרלד ירוקה הידועה עוד מימי מצריים העתיקה כאבן טובה לאוהבים, אך גם כזו שעלולה לנפץ את הקשר אם אחד מבני הזוג יהיה מעורב בבגידה. תשפר את הזיכרון שלכם ותתרום לפיתוחם של חושים על טבעיים. תועיל לדגים חובבי עולם המסתורין. רומנטיקנים בסטייל גותי עשויים למצוא בה את הפייה הטובה שתלווה אותם במלאכתם. אבן מזל נוספת ומשלימה היא קריסוקולה כחולה ירוקה שתשרה עליכם רגיעה ושלווה. כדאי לכם להעניקה לאהובי לב אשר יש ברצונכם להתפייס עימם. תשכין שלום בין אוהבים שמשום מה החליטו להתכתש. טובה עבור אלה מכם המבקשים להתחבר עם פילוסופיה ועם רוחניות. תאפשר לעונדים אותה להיות צעד אחד לפני האחרים. כדאי לכם הצמידה אל הגוף לפני תחרויות והתמודדויות.

קריירה: שנת 2014 עשויה להיות שנה של הצלחות והמראות עבור הקריירה והכסף שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים. שינון המסרים הבאים בדמיון מודרך או במדיטציה, עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: הרוחניות היא במעשים, לא בדיבורים. אם אינכם רווים נחת ממצבכם, ייתכן שהגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר, תוך כדי פתיחת דלת חדשה כלפי העתיד. אני נמנע מלפנק את האגו שלי. אדם רוחני מסייע לאלה הזקוקים לעזרתו, ובצניעותו הוא מסתלק ונעלם מייד עם תום העבודה מבלי לצפות לגמול כלשהו. האדם הרוחני אינו מתרגש מתהפוכות הגורל. הוא יודע כי גם לתקופה הפכפכה יש יופי משלה. יציבות והתמדה אינם בהכרח הנוסחה הגואלת לחיים מאושרים.

 רוצים להיות מאושרים יותר? בואו לקבל עיצה ממיטב היועצים הרוחניים של ישראל בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

אושר בחיים: זימון אנרגיות חיוביות למישור ההגשמה והאושר, יתבצע באמצעות התבוננות, הגייה והפנמה של המילים הקדושות של שלושת השמות הבאים הלקוחים מתוך ע"ב השמות הקדושים: מ נ ד – שם זה מסייע לעונד אותו להיחלץ מבעיות בריאות כאלו או אחרות, כמו גם לענייני נשים ואף לפריון והולדה. י ל ה – שם זה מעניק חיי נצח לעונד אותו [הצדיק] בבחינת "יש ביכולתו להתאחד עם האור הגדול" ולשכון בחיק השכינה. ע מ ם – שם זה מיטיב עם העונד אותו בכל הנוגע למסעות, נדודים והפלגות על פני המים, כמו גם אל זה אשר צופה [מביט] למרחקים.

@ אתם מוזמנים להסתייע במומחים של אלטרנטיבלי ולחלוק עימם את המשא הרובץ על ליבכם. כמו שנאמר "דאגה בלב איש, ישיחנה" [תנ"ך ספר משלי פרק י"ב פסוק כ"ה] כלומר, ידון בה ובכך יקל על דאגתו. תוכלו לנהוג על פי עצת ספר משלי ולעשות זאת כאן.





עוד באותו נושא:

זימון אנרגיות חיוביות למזל דגים