ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל טלה

הקלף השנתי שלך - מזל טלה

הקלף השנתי שלך - מזל טלה הקלף השנתי שלך - מזל טלה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף המרכבה. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: נסיך יפה תואר, ככל הנראה יוסף נסיך מצריים, דוהר על גבי מרכבה או כרכרה שהוענקה לו על ידי השליט פרעה. מעל לראשו פרוש אפריון מעוטר. לגופו הוא עוטה בגדי מחמד ומחלצות של מלכות. בקדמת המרכבה צצים שני ספינקסים המדמים סוסים אשר אמורים להדהיר את המרכבה, אך בידי הנסיך אין מושכות. צבעי הקלף עזים ועליזים ויש בהם כדי לרמוז על מצב אופטימי.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף חוזה עבורכם מצבים חלומיים ונשגבים, שופעים ומלאי ריגושים. תחזיתו נפלאה וטובה לכל מישורי חייכם. שזורים בו מוטיבים מרנינים לעניינים שבלב, כמו גם למישור העסקי. צפויה שנה מענגת, גם אם המושכות לא תמיד בידיכם.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם זוגיות זורמת ומהנה, מבועיי אושר ועינוגים. צפויות לכם שמחות והנאות. עליזות והתרוממות רוח. יציבות, קביעות, התמדה וביטחון. פינוקים ואהבה. עליצות וחדווה. נאמנות ונתינה. כך הם פני הדברים גם אם הצד השני הוא זה שמנגן בכינור הראשון.

בתחום הקריירה: הקלף צופה לכם מסלול קריירה ממריא ונוסק אל על. שביל משובץ בשושנים. צפוי קידום במקום העבודה, כמו גם התאקלמות מהירה למתחילים. ייתכן כי מדובר בהטבה משמעותית. אתם עומדים לזכות בברכה, מזל והצלחה – גם אם מישהו אחר יהיה זה שימשוך בחוטים.

בתחום הפיננסי: צפוי מצב כלכלי טוב ונפלא. הכספת שלכם תחווה ניצוצות של זהב. תוכלו להרשות לעצמכם רכישות שנמנעתם מהן בעבר בשל תזרים מזומנים צולע. חשבון הבנק שלכם ירווה נחת ויהיה מדושן במכמנים, גם אם לא אתם תהיו ראש המפרנסים.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל טלה