ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל שור

הקלף השנתי שלך - מזל שור

הקלף השנתי שלך - מזל שור הקלף השנתי שלך - מזל שור

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף עשרת הגביעים. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: שדה בפריחתו צוהל יחד עם משפחה חוגגת. ברקע משובצת בקתה זעירה בעלת גג ארגמני. ברקיע מתנוססת קשת צבעונית המעניקה משכן לעשרה גביעים. שמיים תכולים חותמים את התמונה. הסמלים אסוציאטיביים בצורתם לרעיון ה – 'בית קטן בערבה'. שמו של הקלף בשפת הטארוט הוא 'אושר'. אין טוב ממנו לבטא את הפתגם "איזהו עשיר? השמח בחלקו!"

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף חוזה לכם שנה מאושרת ושופעת ברכה. הוא מעצים את שמחת הלב שאין לה קשר הכרחי עם שמחת החומר. רומז על שפע ושגשוג ליקיריכם ובעיקר לצעירים שביניהם. מרעיף עליכם אנרגיות של סיפוק ונחת רוח.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

בתחום הרומנטי: הקלף מעצים חוויות והתנסויות שמציפות את ליבכם עד לגדותיו. מעניק לכם את אשר אתם מאחלים לעצמכם. מגשים חלומות הצפים מתוך התת-מודע. הופך חלומות למציאות. מייצג זוגיות הרמונית שאין למעלה ממנה.

בתחום הקריירה: הקלף צופה לכם מסלול קריירה אשר מסב לכם סיפוק ואושר. תורם רבות לביטחון ולדימוי העצמי. מזכה אתכם בעדיפות ויתרון כלפי מתחריכם. פותח בפניכם נתיבי הגשמה חדשים. משפיע תקווה ואופטימיות. רומז על עיסוקים שמנחילים קורת רוח לנפש ולא רק לתכולת הכספת.

בתחום הפיננסי: מצביע על קופת כסף שמעניקה לכם ביטחון ושלווה. מיטיב עם המאזן הבנקאי ומחלץ אתכם ממשברים. מארגן עבורכם תמיכה כספית. מסיר מפניכם קמטי דאגה שנוצרו מחמת חרדות בנוגע ל – 'מה יילד יום?". ממוסס סיוטים שנבעו מחוסר שקט נפשי.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל שור