ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל דגים

הקלף השנתי שלך - מזל דגים

הקלף השנתי שלך - מזל דגים הקלף השנתי שלך - מזל דגים

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף הקיסרית. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: האלה פורטונה שהיא אלת המזל על פי המיתולוגיה הרומית, מוטלת על כס מלכותה בתנוחה נונשלנטית. לגווה היא עוטה שמלה משובצת ברימונים כסמל לפריון ולהולדה. בידה היא אוחזת שרביט המגולף מקלח תירס כסמל נוסף לפריון. לראשה מתנוסס כתר מרובב ב – 12 גרמי רקיע כסמל לחיי נצח. לרגליה מונח מגן דמוי לב שעליו חקוק סמלה של ונוס אלת האהבה. הנוף שברקע מציג מעיינות מים ותבואה כסמלים לשפע והצלחה.

משמעותו הכללית של הקלף: זה עתה זכיתם בקלף המזל. הקלף מרעיף עליכם אושר ועושר. שפע ושגשוג. מזל והצלחה. פריון ותענוגות. הוא בא לבשר בשורות טובות בכל תחומי החיים. מעניק לכם מזל יותר משכל. מקדם צירופי מקרים ממוזלים שעושים לכם הרבה טוב.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

בתחום הרומנטי: הקיסרית מגשימה את חלומותיכם הורודים והכמוסים ביותר. אם רצונכם באהבות, הן תהיינה שלכם. אם חשקתם בחופה כדת וכדין, היא בוא תבוא. אם חלמתם על פריון לידת ילדים, זה הזמן. אם חפצתם בסתם אקשן וריגושים, בכיף.

בתחום הקריירה: הקלף מעניק לכם נתיב קריירה הדוהר אל הפסגה. רומז כי ההישגים יונחלו לכם לשביעות רצונכם. מסב לכם נחת רוח וצופן עבורכם תהילה וכבוד. מברך בשגשוג את עסקיכם. מקדם אתכם אל משרות נחשקות. מזרים אליכם אירועים מיוחלים שהתפללתם לזכות בהם.

בתחום הפיננסי: הקלף מחולל מצב פיננסי נכסף שאיחלתם לעצמכם בחלומותיכם. קורץ ותומך בהימורים מוטרפים. מעצים את הקיים ומפרה את העתיד. כאשר פורטונה מקישה בדלת, כדאי שתמצא אתכם בבית. כאשר המזל מופיע מאי שם, אין צורך בהשקעות גדולות - גם שקלים בודדים יספיקו.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל דגים