ראשי | פאנג שואי | התאמת מבנים כלפי כוכבים מיטיבים

התאמת מבנים כלפי כוכבים מיטיבים

התאמת מבנים כלפי כוכבים מיטיבים התאמת מבנים כלפי כוכבים מיטיבים

פנג שואי באסכולת כוכבים מעופפים הינה שיטה עתיקת יומין. השיטה התגלתה תוך מבט אסטרונומי מתמשך דרך היבט השפעת הכוכבים על החיים בכדור הארץ. והנה... התגלה להם עולם ומלואו!

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 300

פנג שואי באסכולת כוכבים מעופפים הינה שיטה עתיקת יומין אשר שימושה היה נפוץ בקרב המאסטרים הגדולים והנחשבים ביותר בסין דאז. השיטה התגלתה תוך מבט אסטרונומי מתמשך דרך היבט השפעת הכוכבים על החיים בכדור הארץ. והנה... התגלה להם עולם ומלואו!

במשך שנים רבות נשמר הידע הנסתר בין המאסטרים לתלמידיהם, הם הישתמשו בו בצורות נרחבות ביותר אל תוך חייהם ויצרו פילוסופיה עמוקה. בין השאר פעלו עם האנרגיות לטובתם ובחרו מהלכי מלחמה אשר הובילו לנצחונות גדולים. רבות האסכולות אשר ניסו להעתיק ולחקור על מנת להגיע לסוד הכמוס המציג את כיוון תנועת אנרגיה ומתמקד במהלך הכוכבים הניצפים והשפעותיהם על חיינו. על מנת לשמר את הידע הוא הוסתר מבני העם ובד בבד פורסמו עובדות שונות להטעיית האוייב אשר נחל כישלונות רבים. במאמר זה תגלו מהו סוד השיטה, באילו כוכבים מדובר, ובעיקר כיצד ניתן להשתמש בידע זה בחיינו בעידן החדש.

גילוי קבוצת הכוכבים המיטיבים

במבט עוקב, חוזר ונישנה של הסינים על שמייהם ובמשך שנים ארוכות, היתגלה בפניהם מהלכם של גרמי השמיים. ניתן להחשיב אותם כאסטרונומים הראשונים שחקרו את החלל בעין רגילה, ומבטם זה הביא אותם למסקנה ראשונית, הידועה היום בבירור: הטבע מתנהל במחזוריות קבועה, מסודרת ומדוייקת, וכדור הארץ הינו חלק שלם ובילתי נפרד ממחזוריות זו.

מכאן ואילך ולאחר קבלת מסקנה זו כל אשר נותר למאסטרים הסינים הוא להביט במחזוריות ולהבין את מהלכה. הם גילו שהמחזוריות מחולקת ל-9 תקופות בנות 20 שנה, וכול תקופה/עידן מובל ונשלט על ידי כוכב אחר. הכוכבים שתפסו בעיקר את תשומת ליבם היו כוכבי "המרכבה הגדולה", קבוצה המוכרת לנו בשם העגלה הגדולה או הדובה הגדולה, ועבורנו ועבור העולם המערבי היא מתפקדת בשמיים כאחת מיני רבות המצויות במרחב הגלקטי סביב כדור הארץ.

לפי מחקרם של המאסטרים האסטרונומים קיימים 9 כוכבים אשר יחד וכל אחד לחוד משפיעים מאוד על מהלך חיינו  על הכדור. אנרגיות כוכבים אלה, עזרתם והשפעתם על כדור הארץ מוזכרים גם בתנ"ך: כך נכתב באיוב: "עֹשֶׂה עָשׁ כְּסִיל וְכִימָה וְחַדְרֵי תֵמָן" (איוב, ט; 9). חז"ל מביאים פסוקים בהם מוסבר שהבריאה מאזנת את אנרגיות הקור, החום, השפע, הבריאות, החולי וכולי בין כל הכוכבים: "הַתְקַשֵּׁר מַעֲדַנּוֹת כִּימָה אוֹ מֹשְׁכוֹת כְּסִיל תְּפַתֵּח" (איוב, לח; 31). לפי פרושם הבורא קושר את כוכבי כימה האחראים על הקור ומתיר את כסיל האחראי על החום ויוצר איזון בניהם, ככתוב במקורות.

כוכבי "עש", המוזכרים בתלמוד בבלי (מסכת ברכות, דף נח, עמוד ב - דף נט, עמוד א) "וְעַיִשׁ עַל בָּנֶיהָ תַנְחֵם", כך קבעו מפרשים ותלמידים את הנאמר בכתובים מזוהים עם קבוצת המרכבה הגדולה. הקבוצה אשר כללה בימי קדם 9 כוכבים, ולאחר מהלך אסטרונומי ידוע כוללת כעת 7 כוכבים.  2 הכוכבים האחרים היתקרבו לקבוצת "חימה". מוסבר כי במהלך העתיד לבוא קבוצה זו "תתנחם" ותקבל חזרה את שני כוכבים אלה.

במקורות מצויין כי קבוצת כוכבי "עש" היא קבוצת המרכבה הגדולה, אותה קבוצה בדיוק אשר נחקרה וניצפתה על ידי האסטרונומים הסינים הראשונים כמונה 9 כוכבים. אלו הם הכוכבים המוגדרים על פי תורת ישראל ופרשני הדורות כקבוצת כוכבים המביאים טוב לעולם.

שימוש ראשוני של הידע – בתי yin
הפילוסופיה הסינית רואה את האדם כחלק המאוחד עם הבריאה, הגוף המצוי בין שמיים וארץ נוצר ממפגש האיחוד ביניהם והינו תוצר ישיר של זיווגם. תוצר זה הבנוי אדמה ומים חי שנים וחוזר ומתפרק אל האדמה, ורוחו עולה וחוזרת אל השמיים.

בתהליך זה הכולל היפרדות הגוף מהנשמה, מבינים הסינים כביטוי לחוק אוניברסלי של דומה מושך דומה, כי מולקולות הדנ"א של הגוף הקבור מתפרקות לאדמה ומולקולות הדנ"א של הרוח מתפזרות אל השמיים. במהלכם זה של האטומים, חוברות המולקולות אל הדנ"א הזהה להן, דהיינו אל הדנ"א המשפחתי, והקרובים שחיים מקבלים תוספת הילה השומרת ומגנה עליהם.

לא פעם נתקלנו אנו בחיינו המערביים באנשים המציינים שהוריהם או סביהם עליהם השלום מורגשים בוודאות כמלאכיהם השומרים והדבר נפוץ וידוע. בדיוק ממקום זה מסבירים הסינים את תהליך התאחדות האטומים עם דנ"א המקור. כיצד כל זה קשור לעינינו אתם שואלים?

הסינים המומחים בדיוקם הרב, בידע ובעשייה לפרטי פרטים, מבינים ע"י לוגיקה פשוטה כי האטומים המבקשים לחזור אל אלה המוכרים להם ועקב היותם חלק מהבריאה, מושפעים בדרכם חזרה מאנרגיות שסביבם במרחב, ובבואם ממזגים אל תאי המקור השפעות אלה.  לפיכך, החלו הסינים לטמון את יקיריהם הנפטרים במקומות הפסטורלים המצויים באזורם: כאלה הצופים אל נוף פתוח, כאלה המלאים בפרחים ועצים,  ויחד עם זאת שילבו את ידעם הגדול על כוכבי המרכבה הגדולה, ואף בנו את מצבותיהם אל מול הכוכבים המיטיבים. הם ידעו שכאשר האזור הנעים יחד עם השפעת הכוכבים המיטיבים נותנת ליקיריהם את כל האנרגיה הטובה שיש ליקום להציע, ולפיכך, כאשר הדנ"א החוזר אל משפחת המקור יהיה מבורך ומושפע כיאות.

הנושא עמד במבחן הזמן ונרשמו מיקרים אשר יקירים נטמנו באזור מבורך ומשפחות השארית החלו לקבל ברכה לחייהם. אף נרשמו מיקרים הפוכים בו יקירים נטמנו במקומות ללא חישוב הכיוונים והסתבר שחיי המשפחות החלו להיות משופעים בצרות ובשלל מיקרים שליליים.

כנוספים היחידים ליהודים אשר קוברים את מתיהם עם מצבות אבן, וכדי לסייע לאטומים העולים חזרה אל האטמוספירה, להיות מוזנים מחדש באנרגית ברכה והתחדשות, הסינים החלו מכוונים את מצבות האבן שלהם בכל עידן אל אחד מכוכבי המרכבה הגדולה אשר שלט באותה.

המצבות החלו משמשות כאנטנה המשדרת אנרגיה חיובית ומתקופה לתקופה נוצרה השיגרה שבמקום לצבור ירושה עבור ילדיהם היו הסינים פונים בערוב ימיהם לאחר שחסכו את המטלטלים לתשלום למאסטר הגדול ביותר, והיו משקיעים במציאת מקום קבורה בעל כיוון מבורך. המאסטרים נדדו בהרים במטרה לבוא אל לקוחם המכובד עם חלקה שתברך ותעשיר את הדורות הבאים אחריו. חלקת קבורה זו נראת בפיהם – בית YIN.

שימוש המשכי בידע – בתי  YANG
כיאות לחוכמת הפילוסופיה הסינית ולדיקדוק המיוחד, מסקנת המאסטרים הייתה – אם הדבר בשימוש לבתי YIN  שלאחר הפטירה, אפילו טוב יותר יהיה להשתמש בו לבתי YANG  אלה המשמשים אותם בחיים כאן. וממסקנה זו ליישומה הדרך הייתה ישירה, המאסטרים החלו לבחור שטחם מבורכים ולתכנן את כיוון הדלת הראשית כאנטנה אל הכוכב שליט העידן, ואת הבית כמרחב פתוח המאפשר את הזרימה של האנרגיה. נקבעו חלונות לכיוון כוכבים נוספים, והדיירים התגוררו בבתים מבורכים וחיו חיים מאושרים. השיטה התעמקה והחלה לכלול חיזוק האנרגיות על ידי צורות וצבעים, פיזור שליליות על ידי אלמנטים הפוכים ואף החלו לאחד את הידע האסטרולוגי על כל בן משפחה וביצעו התאמה בין הכוכב המשפיע בחדרי השינה לבין המפה האסטרולוגית של האדם הלן בחדר. תגידו עמוק..תגידו מסובך..הסינים הם העם שקיבל את מתנת הדיוק הרב ביותר, כשם שההודים קיבלו את מתנת הרוח ואנחנו קיבלנו את מתנת האיחוד והבחירה באל אחד.

גילוי הידע מחדש
ברבות השנים הפך הידע העתיק ליקר עד מאוד ויישומו היה לנחלתם של המשפחות העשירות והמבוססות בלבד. המאסטרים שהעבירו את הסוד לתלמידיהם עזבו את העולם הזה והשימוש נשכח מרובו של העם הסיני. בתהליך העידן החדש והתעוררות תורות עתיקות רבות וטובות ובמקביל לידע הרוחניות הקבלית החלה לעלות מחדש המודעות לסוד המדהים והחל משנת 1900 החלו תלמידים מעטים להעביר את הידע הלאה. גראנד מאסטר ג'וזף יו שהיה תלמידו של מאסטר דגול מסין. פתח בתי ספר ברחבי העולם וכמוהו עוד כמה יחידים. והינה הוא הידע הנגלה בפנינו, האדיר והעצום המראה את איחודנו עם הבריאה ונותן כלים כיצד אנו יכולים להחיות חיי אושר וברכה.

מקומות ברחבי העולם הבנויים על פי שיטת xuang kong
במאה האחרונה ניתן לראות מקומות רבים ברחבי העולם אשר ניבנו מראש על שטחים מבורכים ובתיכנון מתואם כלפי הכוכבים המיטיבים. בראש ובראשונה הונג קונג, בירת יפן, הבנויה רובה ככולה כולל בנינים רבי קומות, שכונות, פארקים ובתי תעשיה על פי הXUANG KONG. בראשם עומד בנק HBSC  התאגיד הגדול בעולם במונחי נכסים (נכון ל-31 בדצמבר 2010, 2.468 טריליון דולר) מדורג כתאגיד השני בעולם אחרי ג'יי פי מורגן צ'ייס. בנק שהוקם בהונג קונג על ידי תומאס סת'רלנד הסקוטי, לטיפול בענייני הכספים של המסחר הבריטי במזרח הרחוק ב-1865. כיום התאגיד נקרא בפשטות HSBC. הוא מעסיק כ-312,000 עובדים, מחזיק סניפים ברחבי העולם. בניין זה הוא דוגמא מופתית וחיה לשימוש בידע, הוא בנוי על פי נוסחאות כוכבי העידנים ומתוכנן כך בהתאמה מחודשת כל 20 שנה. דוגמה נוספת היא ארמון הנסיכה בבחריין אשר תוכנן מבורך מראש ע"י גראנד מאסטר ג'וזף יו, בארצנו הקטנטונת סניפים ומשרדים ברשת קפה נטו, גלידריית וניליה, 2 סניפי מסעדת טאטי הידועה ועוד רבים וטובים.

הידע ושימושו בעידן החדש
העידן החדש מוגדר כעידן הדלי, התקופה בה אלמנט הרוח מתחזק ומתעלה מעל החומר. אפשר לומר: הגענו לדור המיוחל! בסיפורי החכמים היו אומרים שהנשמות עמדו בתור כדי להגיע לעידן זה. אנחנו דור שחווה אלמנט האדמה, בו הורינו התעסקו בהישרדות ובאמונות, מצויים על קו התפר לתקופה חדשה. על פי מחקרים, הבנות רוחניות, תיקשורים למיניהם ואמונות דתיות שונות אנו חווים כעת את אבולוציית כדור הארץ מתפתחת. קטבים מגנטיים זזים, התקיים לא מכבר ישור קו גלקטי הקורה פעם ב26 אלף שנה, הרוחניות גואה בשלל גווניה ואירועי שנה שלמה יכולים להצטמצם למספר ימים או שבועות. אפשר לומר שזכינו, בהחלט שכן. כעת ניתנים לנו כל הכלים שהיו מהעיתות העתיקות ביותר, מספר היצירה, מהקבלה, מהתורות הבודהיסטיות ועוד ועוד ועוד. הפנג שואי באסכולת XUANG KONG  הוא הידע הנתון לנו בתקופה זו על מנת שנדע כיצד לבנות את המבנים בהם אנו חיים או עובדים לטובתנו. כאשר אנחנו נתחיל להתאים את בתינו אל מול הכוכבים המיטיבים חיינו יהיו מלאי ברכה.

הגדרה ברכה בעידן החדש וכן על פי הזמן העתיק הינה רכה ושוכנת ברצונות כולנו. ברכה מובאת על פי המאסטרים על פי סדר חשיבות נעים וכזה המרחיב לבבות: * בריאות, * זוגיות טובה, * ילדים מוצלחים, *חברים תומכים, * שפע פרנסה.

היש חיים מבורכים ללא בריאות בראש ובראשונה? האם לא רק זוגיות טובה ומעצימה יכולה לסייע לנו להתחבר לעצמנו ולהתפתח? האם נחת ראוי מפירותיהם של ילדים היא דבר בטל? אף רבות מדובר על בחירת קהילה נכונה ותומכת המשרה ביטחון ואחדות. ושפע פרנסה? כאמור כדאי להיות מאושר וגם עשיר על מנת שנוכל לחלוק יותר עם אחרים ולהנות ממה שהחיים מציעים לנו, הרי אברהם אבינו המקובל הראשון היה העשיר באדם.

כאמור, הפנג שואי באסכולת XUANG KONG  דינמי הינו ידע בה בימים ומובא לעולם על מנת לסייע בעדנו ליצור עבורנו מרחבים מייטיבים המושכים אל כדור הארץ ואל החיים בו אנרגיות של ברכה נרחבת. הידע הסיני מצטלב עם המקורות היהודיים ומובא גם בתנ"ך, מבנים מתואמים הקיימים כבר בכדור הארץ נוחלים הצלחה כבירה ושיגשוג, ואנחנו כולנו יחד עם הידע בפיתחו המדהים של העידן החדש. לא נותר לנו אלא להבין שגן עדן..זה כאן!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אורלי ונגר

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 300




עוד באותו נושא:

פאנג שואי, שפע, התאמת מבנים כלפי כוכבים מיטיבים, XUANG KONG, yin, אורלי ונגר