ראשי | פירוש השם | משמעות השם אלדר

משמעות השם אלדר

משמעות השם אלדר. משמעות השם אלדר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'אל' ו'דר'. מרמז על נוכחות האלוהי.

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ל-  אוויר  ד- אש  ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
ליסוד האוויר השפעה מובהקת על אישיותו של אדם זה בשל נוכחותו הדומיננטית בשם והשפעתו של כוכב אוראנוס השולט על מזל דלי שגם הוא מזל אוויר. מעבר לנוכחות יסוד האש בשם, גם המסר הנומרולוגי קשור אליו מאחר והוא מזוהה עם מזל אריה, בן למשפחת מזלות האש.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, לרוב, יציג אדם זה אישיות דינאמית, עצמאית ואף דרמטית. ניחן באומץ לב, בכוח רצון, בכושר החלטה, בביטחון עצמי רב ובתעוזה בחשיבה ובמעש. בשילוב השפעת האות הדומיננטית ויסוד האוויר, יש בו מידה רבה של מעוף וכושר המצאה, יצירתיות, ויוזמה,פתיחות וראייה רחבה. כישוריו המחשבתיים, האינטלקטואלים והתקשורתיים מפותחים מאוד, בעל תפיסה אנליטית מדהימה, מקוריות ונכונות ללכת אחר רעיונות נעלים.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד. בהשפעתו, שואף ללמוד ולהבין לעומק מהויות רוחניות הבעיה היא שהוא נוטה להבין רק מהויות רוחניות לוגיות מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון להבין מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים. מכיוון שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסבירם או להבינם בדרך לוגית אלא דרך חוויה, מתקשה הוא להתמודד עם מהויות אלו לרוב נטייתו תהא לבטלם או להתעלם מהם.

בהשפעת אוראנוס, אדם זה מועד לחוות מהפכים ותמורות בתחום המחשבתי, נוטה הוא להעמיד בסימן שאלה כל דבר הנקרה בדרכו ולפרק את שאינו מביא עוד תועלת. לא אחת יחוש כי הוא חייב להימצא בשליטה מלאה ועל כן, אך לעיתים נדירות יפנה לזולתו בבקשה לעזרה. מאידך, הוא בעצמו יתגלה כאדם האוהב לעזור לזולת וכמי שמוכן להושיט עזרה בעיתות מצוקה. לא אחת יתגלה כמי שלא מהסס לכפות את דעותיו על אחרים אם כי הוא נוהג בהגינות ובנדיבות.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר במצבי רוח הנעים בקיצוניות מהתרוממות רוח לשפיפות, בפיתוח רגשות שליליים והתפרצויות לא נשלטות (חשוב לעוזר לו לשחרר כעסים), בחוסר יציבות ובפריצת מסגרות ומוסכמות.

במבנה הזוגי יעשה אדם זה כל שביכולתו למען שלום הבית שכן השקט וההרמוניה חשובים לו מאוד. לרוב לא יתלהב מזוגיות כובלת ויעדיף את האהבה שאינה תלויה בדבר. צפוי להיות הורה מסור וגמיש. זהו אדם בעל כוח משיכה אישי, השומר על מידה של תמימות וילדותיות, מבטא עצמו בחופשיות ובקלות בחברה, נחשב לבקי בידע מעניין ורב תחומי

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה