ראשי | פירוש השם | משמעות השם ישראל

משמעות השם ישראל

משמעות השם ישראל. משמעות השם ישראל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: שם המדינה.

יסודות הטבע בשם: י- אדמה  ש- אש/מים ר- אוויר א- אוויר ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: י'.  ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב:
אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
ליסוד האוויר השפעה מהותית על אישיות אדם זה. בהשראתו, אדם זה ניחן במידה רבה של תנועתיות, נטייה לדבר הגות ומחשבה, יכולת תפיסה מהירה, שאיפה להתמזג עם הנעלה והנשגב. יש בו סקרנות וצמא לידע, שאיפה לשלמות ורצון עמוק להיות ברור וקרוב לעצמו.

בהשפעת האדמה ומזל בתולה, הוא בעל כושר ניתוח מעולה הנעשה בקפדנות, פרט אחר פרט, באופן שיטתי ומאורגן, בנחישות וסבלנות רבה, בערנות ובשליטה מלאה. נוטה הוא לבחון דברים לעומקם ורק לאחר מכן לבצעם, ובכלל אפשר לסמוך עליו כי הידע אליו הגיע נובע מבחינה מעמיקה ויסודית. יש לו היכולת ליצור מחומרים גולמיים מוצר מוגמר ומושלם, היכולת להשתמש בידע ולהוציא דברים מן הכוח אל הפועל. כושר האבחנה המופלא שלו אינו מסתיר מעיניו אף פרט, דבר אשר מחד, עשוי לשמש לו כמכשיר לקידום הפשטות, הבהירות, טוהר הרצון והיכולת להטיל ספק בעצמו.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. בהשפעתה זהו אדם צנוע ללא קשר לחינוכו. הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית, מסמלת את העל אנושי ומרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות, מעבר למקום, לזמן לחומר ולמרחב- אין צורך בדברים ראוותניים, יש לנקוט דרך של צניעות וענווה. בחיבור עם הקלף- לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מתחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה.

זהו אדם מיני וחושני הזקוק לבן זוג אשר יוכל לשאת את הצורך שלו במין. הוא אוהב ויודע לבטא את אהבתו במילים רגשיות. עתיד להיות הורה מסור וחם אך מהטיפוס הפוקד והמחנך. צפוי להתאפיין בחוסר מנוחה ואי נאמנות או לחילופין נאמנות מוחלטת. במגעו עם הזולת הוא נדיב וחברותי, נתפס כמקורי וככזה הנוטה לעזור לזולת.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה