ראשי | פירוש השם | משמעות השם אבירם

משמעות השם אבירם

משמעות השם אבירם. משמעות השם אבירם

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'אבי' ו'רם'.
1.בן אליאב, אחד מעדת קרח אשר הצו על משה ואהרון (במד' ט''ז א).
2.בנו בכורו של חיאל בית האלי, מת בזמן שיסד אביו את יריחו (מ''א ט''ז לד).

יסודות הטבע בשם: א- אוויר ב- אדמה י- אדמה ר- אוויר ם- מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: א'.   ערך גימטרי: 1.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 0- השוטה. (the fool).

משמעות אסטרולוגית: יסוד אוויר, כוכב אוראנוס.

צבע מקשר לכוכב: כחול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, אלמוג כחול, טורמלין שקופה, המטייט.


תכונות וכישורים:
ליסודות האוויר והאדמה השפעה מאוזנת על אישיות אדם זה. משמע הדבר כי שני הכוחות ההפכים אם כי המשלימים, פועלים בו ומאפשרים לו לבחור בין נטייה לעולם החומר, לבין נטייה לעולם הרוח, לבין מציאת הדרך לאיזון וגישור בין שני העולמות, מתוך הכרה בהיותם משלימים ויוצרים את החיים.

בהשפעת האוויר, לאדם זה כישורים מובהקים בתחום המחשבתי, האינטלקטואלי, היצירתי והתקשורתי. בהשפעת אוראנוס אדם זה מועד למהפכים בתחום הלוגי, המחשבתי וכפועל יוצא, יחפש תמיד את סיבת המהפך בחייו.

האות א' מסמלת את יסוד האוויר הגבוה שהוא יסוד רוחני מאוד השואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית הבעיה היא שהוא מבין רק מהויות רוחניות לוגיות מכיוון שיסוד האוויר הוא לוגי וכל ניסיון הבנה מתבצע באמצעות ניסיון להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך היסודות הלוגיים.
מכיוון שישנם דברים בעולם הרוחני שלא ניתן להסביר או להבין אותם לוגית אלא דרך חוויה, קשה לו להתמודד עם מהויות אלו ולרוב הנטייה תהא לבטלן או להתעלם מהן.

יש בו באדם זה מן התמימות, הילדותיות, האימפולסיביות, אינטואיציה מפותחת ונטייה ללכת אחר רעיונות נעלים. הוא אדם שזקוק למרחב פעולה מלא, למרחב המחייה שלו בלי הצקות. הוא ניחן בראייה רחבה וביכולת להגיע לאיזון בכל התחומים תוך שימוש בתפיסה אנליטית מדהימה ובפתיחות.

בהשפעת האדמה, זהו אדם יצרי וביתי, איש אוהב מאוד ובהשפעת המים אף רומנטי וזקוק לביטוי אהבה וחיבה במילים ומעשים. המספר הנומרולוגי מפצה אדם זה על היעדר האש ומקרין עליו מאש האריה.

עשוי להיות אדם בעל אישיות עצמאית ודינאמית, בעל כישרון מנהיגות, כושר החלטה וכוח רצון. ביטחונו העצמי גורם לו לא אחתל חשוב כי הוא מרכז היקום וכי כולם חייבים לסור למרותו יחד עם זאת הוא נוהג בהגינות ובנדיבות. חולשותיו מתבטאות בתחושתו כי הוא חייב להיות בשליטה מלאה (דבר המונע ממנו לפנות לזולת בבקשת עזרה) ובנטייתו לביקורת שלילית. בחברה, מבטא אדם זה את עצמו בחופשיות ובקלות, נחשב לבקי בידע, מעניין ורב תחומי.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה