ראשי | פירוש השם | משמעות השם לירן

משמעות השם לירן

משמעות השם לירן. משמעות השם לירן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'לי' ו'רן' מלשון שר, פיזם.

יסודות הטבע בשם: ל – אויר י – אדמה ר – אויר ן – מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ל' ערך גימטרי:30.

מספר נומרולוגי: 11.

קלף טארוט: מס' 11 – צדק (Justice).

משמעות אסטרולוגית: מזל מאזניים.

צבע מקשר לכוכב: ירוק תכלכל.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: ג'ייד, רוזקוורץ, ספיר, טורמלין.

תכונות וכישורים:
בהשפעתו הדומיננטית של האוויר זהו אדם השייך לעולם המחשבה, ההגות, הרעיונות המופשטים, השכל הישר וההיגיון הצרוף. כשריו בתחום העיוני חזקים מאוד. הוא בעל כושר מחשבה חריפה, מהירה וקולחת. שקול, מדוד ומוכן לראות שלאמת אלף פנים. יחד עם זאת, הוא אשף באומנות הוויכוח ובעל יכולת שכנוע, נוטה לחקור ולהרבות במילים ומוכן להתנסויות שלא יסכנו את בטחונו ואת מסגרתו. אמת, יושר וצדק הם ערכים מרכזיים בסל ערכיו שאיפה להרמוניה ביחסים עם הזולת, שיתוף פעולה, גישור, פישור, הקשבה ופתיחות מאפיינים את הוויתו.

אותיות האות ל' נגזרות מהשורש ל.מ.ד – מעיד על יכולת למידה: קליטה של דברים חדשים והפנמה שלהם וכן כשרון למידה שכלית. האות מציינת לימוד והבנה. אדם זה נוטה לשקול ולבחון דברים לפני ביצועם ורק לאחר שהוא בטוח בדרכו יבצע מעשה. הוא אוהב ללמוד ולהבין דברים, יותר מאשר להוציאם אל הפועל. קיימת סכנה ב"שקילת יתר" שעשויה לעכב או למנוע קבלת החלטות במיוחד נוכח העבודה שרוח הסתירות והפסקות נוטה לשטות בו ולגרום לו לא פעם לרצות דבר והיפוכו.

המספר הנומרולוגי מקנה לאדם זה את זכות הבחירה בין הנתיב הרוחני המושפע מהמספר 11, לבין הנתיב היצרי-גשי המושפע מהמספר 2, אשר היה מתקבל אילו  צמצמנו את המספר על פי הנומרולוגיה.לאדם זה כישורים רבים אשא יזכו במימוש במידה ויבחר בנתיב הרוחני. הוא ניחן בפוטנציאל רב ועצום בתחומים רבים ומגוונים ובעיקר תחומי התקשורת המילולית, החשיבה האובייקטיבית וכל יצירה הדורשת מיומנות של ידיים. זוהי נפש הזוכה בהשראה של כוחות עליונים, בכוח רצון חזק ובנחישות, בשאיפות חברתיות נשגבות ובשאיפה להשיג ידע רוחני על מנת לחלוק אותו עם אנשים נוספים. את האנרגיה היצרית העזה הפועמת בו, הוא מסוגל להתמיר ולתעל אל אפיקים רוחניים, פילוסופיים ויצירתיים.

במבנה הזוגי זהו אדם תאוו אך חסר מיניות (היעדר אש), טיפוס ביתי, תומך ועוזר, בודק ובוחן את בן הזוג ולא מהסס למתוח ביקורת. עתיד הוא לחוות מצבים של חוסר מנוחה, אי יציבות, בלבול, כמו לא יודע מה רוצה מעצמו. בחברה עתיד לרכוש לעצמו עמדה של מנהיג, נתפס כדמות סמכותית המושכת אליה הערצה אך גם קנאה.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה