ראשי | פירוש השם | משמעות השם ירדן

משמעות השם ירדן

משמעות השם ירדן. משמעות השם ירדן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: נהר הזורם מצפון ישראל לדרומה. במקרא בא תמיד בסימן הידוע 'הירדן' (ברא' י"ג י).

יסודות הטבע בשם:  י- אדמה  ר- אוויר  ד- אש  ן- מים.

גימטרייה קבלית:
אות דומיננטית: י'  ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (The Hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
ארבע יסודות הטבע חוברים בצורה מאוזנת בשם זה. בהשפעת מזל בתולה אדם זה בעל כושר ניתוח מעולה, שיטתיות, ארגון ויכולת להשתמש בידע ולהוציאו אל הפועל בצורה יעילה ונכונה. ישנה בו היכולת להפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר גמור ומושלם.

בהשפעת האות י' הדומיננטית וראשונה בשם, אדם זה אוהב להתמודד עם פרויקטים גדולים ולא מסתפק ב"קטן". הוא בעל יכולת ניתוח הנעשה בקפדנות, בדקדקנות, בסבלנות רבה, בשליטה מלאה, בנחישות ובערנות. היכולת המופלאה לרדת לדקותם של פרטים היא זו המונעת ממנו לעיתים לראות את התמונה בכללותה. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. תכונות אלו באות לידי ביטוי באופיו של אדם זה.

בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע אליו הוא מגיע מקורו מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות.

הקלף מרמז כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. בנוסף, מסמלת האות י' גם הארה רוחנית והתקרבות רוחנית. בהקשר לקלף, לעיתים בשל השאיפה להגיע להארה פנימית גוברת הנטייה להתבודדות באופן קבוע וכתוצאה מכך עשוי אדם זה לחוות קושי להשתלב בחברה והידע וההארה אליהם הגיע, אינם מופצים לסביבה.

בהשפעת המזל, יסוד האדמה והאות י' משאלתו של אדם זה היא להתקרב ולהיות ברור לעצמו. לשם כך הוא עושה שימוש בפשטות, בהירות, טוהר ורצון עמוק להתמזג עם הנעלה. איכויות אלה מאפשרות לו לנגוע לבסוף בלב הדברים ובמהותם.

בהשפעת המספר הנומרולוגי ויסוד האש אדם זה אוהב את המרחבים והיעדר הגבולות. הוא אוהב את הטבע והחי, את השמחה, החום ורווי התלהבות נוכח האירועים הנוגעים במהותו. האוויר והאש מייצגים את האלמנטים הזכריים, האקטיביים והרוחניים. תכונות כגון מהירות מחשבה, אהבה לשינויים, אתגרים, טיולים, רוחניות, סקרנות, עניין בידע עיוני, ואהבה לקריאה תהיינה מהתכונות הבולטות באופיו. סבלנות רבה אינה תכונה חזקה אצלו.

השפעתו החזקה של יסוד האדמה בשם בשילוב עם יסוד האש ומיקומה של האות ד' כשלישית בשם מצביעים על היותו עשוי לחוות כעסים עמוקים, התפרצויות ואלימות. יחד עם זאת, בהשפעת יסוד המים אדם זה פגיע מאוד ורגיש, זקוק לאהבה, רוך וחום על מנת להירגע ולהתגבר על מצוקותיו הרגשיות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה