ראשי | פירוש השם | משמעות השם ניר

משמעות השם ניר

משמעות השם ניר. משמעות השם ניר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: שדה שנחרש בעיקר לקראת זריעה "רב אכל ניר ראשים" (משלי י"ג כג').

יסודות הטבע בשם: נ- מים  י- אדמה ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: נ' ערך גימטרי: 50.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 13- מוות (death).

משמעות אסטרולוגית: מזל עקרב.

צבעים מקשרים למזל: אדום כהה, סגול כהה.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: אגת בוטוצוואנה, אלמוג שחור, קונזייט, לברדורייט, מלאכית.


תכונות וכישורים:
בהשפעת האות הדומיננטית, מזל העקרב והמספר הנומרולוגי, אדם זה ניחן באינטואיציה חריפה, ביכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת, בתכונות מיסטיות מובהקות ובזיקה לכל הקשור למסתורין ולנסתר מהעין. זהו אדם מגנטי, נחוש, החלטי, נמרץ, אמין, יסודי וזהיר מטבעו.

הוא בעל קסם אישי, על פי רוב יתגלה כנוקשה ויציב כלפי חוץ, כמו קשה להוציא ממנו או לראות אצלו רגשות, אך הוא מונע בעיקר על ידי רגשות ואינטואיציה (יסוד מים) ומושפע מאוד מהעולם מסביב. כל תהליך חיצוני משפיע על הרגש שלו וכתוצאה מכך פועל אינטואיטיבית תוך שימוש ברגש גם אם לא מבחינים בכך. הוא בעל מחשבה זריזה, קרה ומאופקת, הגיון צרוף, סגנון חשיבה מתוחכם, דרך פעולה מתחכמת וזיכרון מושחז אשר לעיתים גורם לו להיות טיפוס נוטר ונוקם.

לא אחת ימצא עצמו מתמודד ונאבק בין שני כוחות מנוגדים אך משלימים: הכוח הראשון, האוויר, שואף לשאתו אל השחקים ואל הרוחניות בעוד שהכוח האחר, האדמה, מבקש למשוך אותו על המעמקים היצריים, התאוותניים והגשמיים. זהו אדם שנוטה להתייחס אל המציאות על בסיס סובייקטיבי ביותר, טיפוס שקשה להתייחס אליו בשיווין נפש: יש מי שיעריצוהו ויהיו מי שיראו בו מושא לסלידה.

פירוש המילה נון בארמית הוא דג לכן האות מייצגת פוריות שכן הדגים מתרבים בהמוניהם. לאדם זה מידה רבה של מיניות ותאוותנות, למין חלק חשוב בחייו, לטוב או לרע. אל עניין הזוגיות יטה להתייחס בכובד ראש אך אין ל"חשוד" בו בשמרנות יתירה. במסגרת הביתית יימצא כאדם תומך ועוזר, טיפוס ביתי, נוטה לבדוק ולבחון את בן הזוג ולא מהסס למתוח ביקורת, שכן הפרטים הקטנים אינם נסתרים מעיניו. את ילדיו ישאף לכוון אל אפיקים שיש עימם תועלת חומרית כלשהי.

הקלף מלמד על מחיקת הישן והמסואב למען הולדתו של דבר חדש וטהור, על התחדשות, על סיום קשה הדרוש למען התחלה חדשה. מציין טרנספורמציה מהישן לחדש אדם זה מועד לתהפוכות ושינויים. יש ובחייו יחווה פעמים רבות תהליכים של מוות ולידה מחדש. הוא אינו אוהב או רוצה את השינויים ומעדיף להיצמד לישן ולבטוח אך כאשר השינויים מגיעים, הוא מוכן אליהם ומצליח לזרום איתם ולא להתנגד.

חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בנטייה לעליות וירידות חדות במצב רוחו, בחוסר מנוחה ואי נאמנות, באי יציבות וקושי לזהות את רצונותיו. הוא ישאף להימצא בחברת אנשים שנונים ופקחים אך גם בחברת כאלה הנוטים להעריצו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה