ראשי | פירוש השם | משמעות השם יזהר

משמעות השם יזהר

משמעות השם יזהר. משמעות השם יזהר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: יפיץ אור, יבריק, יזרח, יקרין אורו.

יסודות הטבע בשם: י-אדמה ז- אוויר ה- אש ר-אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן, סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.

תכונות וכישורים:
לאוויר ולאדמה השפעה מהותית על אישיות אדם זה שכן המספר הנומרולוגי מזוהה עם מזלות שור (אדמה) ומאזניים (אוויר). בהשפעתו, אדם זה ניחן בטביעת עין חדה ליופי, אומנות ואסתטיקה. הוא מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואליים אך מבכר את ההנאות החושיות והחושניות, אינו מתיימר לתקן את העולם ומעדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימים, ישתדל להימנע מהרפתקאות ומסיכונים גופניים ויעדיף לחיות בסביבה משופעת בשכיות חמדה.

זהו אדם המקרין סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת, נכון להעמיד עצמו לשירות הסביבה ולאפשר תקשורת בונה עם החברה הסובבת אותו. זהו אדם הנע בין החומר לרוח. הוא יתגלה כבעל ידע רחב ומגוון, נוטה לבחון דברים בטרם ניגש לבצעם. בגלל שמזל בתולה נשלט על ידי יסוד האדמה אפשר לסמוך עליו שהידע הגיע מבחינה מעמיקה ויסודית. הבעיה נובעת מכך שלעיתים על מנת להגיע להבנה העמוקה הזו הוא נזקק לשקט והתבודדות.

זהו אדם אמין, בעל השואף לרצות את כל הסובבים אותו, אך להיטות זו גורמת לו להססנות ולחשש מפני פעולה. בכל הקשור בעולם העבודה הוא בעל סגולות ומידות בולטות: סדר וארגון, שיטתיות, כשרון אבחנה חד, יכולת ניתוח מופלאה הנעשית בקפדנות, סבלנות, ערנות, נחישות ובשליטה מלאה. יש בו היכולת להוציא מן הכוח אל הפועל ולהפיק מנתוני יסוד גולמיים מוצר מוגמר.

האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. בהשראתה, זהו אדם צנוע וענו ללא קשר לחינוכו. מבקש הוא להיות ברור וקרוב לעצמו, זאת הוא משיג בעזרת בהירות, רצון פנימי ופשטות. מסוגל להגיע להכרת מהות הפנימית של האדם, לשקט ולשלווה.

מן ההיבט הרומנטי הוא זקוק למסגרת מחייבת כלומר לנישואים. בן הזוג עתיד ליהנות מאדם זה שכן הוא מעניין ומרתק אולם אינו יציב במיוחד באהבה, בהיעדר השפעה של יסוד המים הוא גם לא רומנטי דיו ומתקשה להתחבר מהלב. צפוי להיות הורה גמיש וותרן.

חולשותיו יתבטאו בנטייתו הטבעית לביקורתיות, בפיתוח רגשות שליליים ובנטייה להתפרצויות לא נשלטות. בחברה, נחשב לבקי בידע, מעניין ורב תחומי, אדם המבטא עצמו בחופשיות ובקלות.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה