ראשי | פירוש השם | משמעות השם מאיה

משמעות השם מאיה

משמעות השם מאיה. משמעות השם מאיה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: הטיה נקבית לשם מאי, שם של חודש בלוח השנה הלועזי. בלטינית פירוש המילה נהדר.

יסודות הטבע בשם: מ- מים  א- אוויר  י- אדמה  ה- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט:
מס' 12- התלוי (the hanged man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקושר לכוכב: אינדיגו (כחול-סגול).

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
כל יסודות הטבע חוברים בצורה כמעט הרמונית אצל אדם זה אם כי ליסוד המים השפעה מעט יותר חזקה בשל נוכחות כוכב נפטון וכן בשל העובדה כי המס' הנומרולוגי מזוהה עם מזל סרטן גם הוא בן למשפחת מזלות המים. זהו אדם רגיש ביותר שניחן באינטואיציה חריפה ודמיון עשיר. הוא מחפש את השלמות המוחלטת ומנסה לחדור למעמקים הנסתרים של עולם הרגשות. יש לו היכולת לשאוב ממקור הרגשות והדבר מתבטא בעומק, בתעצומות נפש, ברכות אך גם בפיתוח תלותיות רגשית במושאי אהבתו.

האות מ' מסמלת את יסוד המים- מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות. לאדם זה יכולת גמישות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. כמים, הוא עשוי להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית. זהו אדם לבבי וחברותי אשר גם דורש את השקט שלו, אוהב לשמח אנשים ולעזור כמה שיותר. בקלף התלוי, פניו אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים תוך הקרבה עצמית וצורך לוותר למען הזולת.

אדם זה שופע ורוצה לתת ולעזור אך דרך פעולתו לא בהכרח חיצונית ונראית לעין כי אם בהסתר, מתחת לפני השטח, כביטוי: "מים שקטים חודרים עמוק". העשייה והעזרה נעשים בשקט ובצניעות מתוך רצון לעזור ולהועיל גם לאחרים ולא מתוך רצון להצלחה עצמית בלבד. זהו אדם המסוגל לקבל וגם לתת לחברה שמסביבו. יסוד האש שבו ממריץ אותו לפעולה, ליוזמות, לחיוניות ולהתלהבות מעשית.

בזכות יסוד האדמה הוא מעשי ונוטה לעקביות וכושר התמדה אך אלה נחלשים בהשפעתו של יסוד האוויר וחוסר היציבות שהוא מביא איתו. חולשתו של אדם זה עשויה להתבטא בחוסר ביטחון עצמי, בחולמניות (בשל הנטייה לרחף ולא להיות כאן ועכשיו) ובנרגנות (בגין אי אספקת חום, חיזוקים, פינוקים ואהבה). אדם זה מושפע רבות מהאווירה שסביבו ולכן הוא כפוף למצבי רוח משתנים והפכפכים. הוא ניחן בטקט ודיפלומטיות המסייעים לו לקיים מערכת יחסים הרמונית עם הסובבים אותו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה