ראשי | פירוש השם | משמעות השם משי

משמעות השם משי

משמעות השם משי. משמעות השם משי

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: אריג מקוריהם של זחלי פרפרים "ומלבושך שש ומשי ורקמה" (יחז' ט"ז יג).

יסודות הטבע בשם: מ – מים ש – אש/מים י - אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: מ' ערך גימטרי: 40.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 12 – התלוי (The Hanged Man).

משמעות אסטרולוגית: יסוד המים, כוכב נפטון.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול – סגול).

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
בהשפעת המספר הנומרולוגי אדם זה ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות. בשילוב השפעת המים, הוא ניחן באינטואיציה חריפה וביכולת נדירה לחדור את נפש הזולת. יש לאדם זה יכולת לחלחל לעומקה של הנפש, לשחות בעולם הרגשות ותעצומות נפש חזקות. האות מ' מסמלת את יסוד המים – מצד אחד שואף לקבל ומצד שני להרוות ולהחיות.

בקלף התלוי, פניו אינן משקפות כאב וסבל. הוא קורן ומוקף בהילה זוהרת. זהו הקדוש המעונה המקריב עצמו למען אידיאלים נעלים. בהשפעתו ובהשפעת האות הדומיננטית, אדם זה ניחן ביכולת הזדהות עם הזולת, רחמים ורצון לעזור לאנשים. הוא שופע ורוצה לתת אך דרך פעולתו אינה בהכרח חיצונית ונראית לעין כי אם בהסתר, מתחת לפני השטח כ"מים שקטים חודרים עמוק", העשייה והעזרה נעשים מתוך רצון לעזור ולהועיל גם לאחרים ולא מתוך רצון להצלחה עצמית בלבד.

ביסודו לאדם זה נטייה לרוחניות וחיי רוח כמו גם נטייה לרחף ולא להיות כאן ועכשיו. יחד עם זאת, נוכחות האדמה מפעילה בו שני כוחות מנוגדים (אך משלימים). אדם זה ימצא עצמו לא אחת, נאבק ומתמודד בין שני כוחות אלה: הראשון, זה השואף להרקיע אל השחקים ואל הרוחניות בעוד השני, נוטה אל המעמקים הגשמיים, תאוותניים ויצריים. במבנה הזוגי, זהו אדם חי ודינאמי, מיני וחושני מאוד, זקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין. אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות. עשוי להתגלות כבעל התנהגות שאינה הולמת חיי משפחה (או נאמנות רבה לבן הזוג או אי נאמנות מוחלטת) על בן הזוג להיות רגיש כלפי אדם זה. הוא יתגלה כבעל גשמיות והסתגלות למצבים כמו המים המקבלים את צורת הכלי אליו הם מוחדרים. כמים, הוא עשוי להיות שלוו ורגוע כלפי חוץ אבל בפנים, מתחת לפני השטח, רוחש ומלא פעילות חיובית או שלילית.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא ניחן בזיכרון חד. מניפולטיבי לענייני מסחר וכספים, בסגנון חשיבה מתוחכם ודרך פעולה מתחכמת. הוא שואף להימצא בחברת אנשים שנונים ופיקחים (ונחמד אם יטו להעריצו). מחולשותיו היא נטייתו  לביקורת שלילית, נטייתו להעניק תשומת לב רבה לדברים שליליים ולהמעיט בתשומת לב לדברים היפים של החיים, מידה של חוסר בטחון עצמי וחוסר יכולת לראות את מכלול הדברים.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה