ראשי | פירוש השם | משמעות השם דניאלה

משמעות השם דניאלה

משמעות השם דניאלה. משמעות השם דניאלה

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: צורה נקבית לשם 'דניאל'.

יסודות הטבע בשם: ד- אש  נ- מים  י- אדמה  א- אוויר  ל- אוויר  ה- אש.

גימטריה קבלית: אות דומיננטית: ד'  ערך גימטרי: 4.

מספר נומרולוגי: 1.

קלף טארוט: מס' 3- הקיסרית (The Empress).

משמעות אסטרולוגית: כוכב נוגה.

צבע מקשר לכוכב: ירוק.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרניליאן, רודונייט, ספיר כחול, סלנייט.


תכונות וכישורים:
מופעו הכפול של יסוד האש בשם מקבל חיזוק על ידי המספר נומרולוגי המזוהה עם מזל אריה הוא בן למשפחת מזלות האש. בהשפעת האש זהו אדם נמרץ, נלהב, בעל חיוניות שופעת, שמחת חיים, לבביות ודינאמיות. אדם זה יתגלה כבעל אופי חזק, ביטחון עצמי רב, אומץ לב, כושר החלטה וכוח רצון. הוא בעל כישרון יצירתי ואומנותי (במיוחד בתחום המשחק) אשר מקבל משנה תוקף בהשפעת נוגה המפתחת אצלו נטייה לאסתטיקה, יופי ואומנות וכן יכולת מעשית להגשים נטייה זו.

האש והאדמה מלבים אצלו את היצרים והמיניות ונוגה מעצימה את רצונו להיות נחשק, את הצורך באהבה וזוגיות, את המשיכה המינית ואת הנטייה לדבקות רגשית. אדם זה יתגלה כשוחר שלום, מוסרי ודורש צדק אך זאת ישיג באמצעות קשיחות מתובלת בהגינות ונדיבות. בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא לא יהסס לכפות דעותיו על אחרים, יראה עצמו כמרכז היקום, ויחוש כי הוא חייב להיות בשליטה מלאה. בשל כך, לעיתים נדירות יפנה לזולתו בבקשת עזרה.

האות ד' מסמלת את הדלת- המעבר לעולם החומרי בו קיימים מושגים של עושר והצלחה. לאדם זה היכולת לבחור בין חיי שפע שהם תולדה של פתיחת הדלת, לבין חיי דלות שהן תולדה של סגירת הדלת. השפע והטוב מקורם בהבנה שיש מעבר לעולם החומרי גם עולם רוחני.הוא בעל יכול לשלב בין חומר לרוח בתוך המהות הנקבית של האדם לשם יצירת שלמות פנימית באדם.

במבנה הזוגי, זהו אדם הזקוק לבן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין ואת הצורך שלו בשיתוף פעולה, אהבה, הרמוניה וזוגיות. הוא אינו מתלהב מזוגיות כובלת, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות, מועד להתנהגות שאינה הולמת חיי משפחה. חולשתו תתבטא בעיקר בנטייתו לביקורת שלילית ולייחוס תשומת לב רבה לדברים השליליים של החיים. אין הוא מפספס את הפרטים הקטנים ביותר ועל כן לעיתים ראייתו אינה רחבה דיה. בחברה, זהו אדם נעים, נוח ומקובל, אהוב וחברותי, נתפס כיוצא דופן, מרתק ועוזר לזולת.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה