ראשי | פירוש השם | משמעות השם כרמל

משמעות השם כרמל

משמעות השם כרמל. משמעות השם כרמל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: מקום כרמים ושדות. "ואביא אתכם אל ארץ הכרמל לאכל פריה טובה" (ירמ' ב' ז).

יסודות הטבע בשם: כ- אש ר- אוויר מ- מים ל- אוויר.

גימטרייה קבלית:  אות דומיננטית: כ' ערך גימטרי: 20.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 10- גלגל המזל  (Wheel of Fortune).

משמעות אסטרולוגית: כוכב צדק.

צבע מקשר לכוכב: סגול.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אובסידיאן, ספינל (במיוחד חסרת הצבע), סודלייט, טופז (הכתומה והזהובה), טורקיז.


תכונות וכישורים:
השפעתו של יסוד האוויר דומיננטית באדם זה. יסוד האוויר מסמל איזון, אנרגיה יצירתית, שכל, חשיבה, תקשורת, פריצה רוחנית ויצירה. בהשפעתו אדם זה רוחני מאוד ושואף ללמוד ולהבין לעומק את המהות הרוחנית של העולם כולו. הבעיה מתעוררת נוכח העובדה שהוא נוטה להבין בעיקר מהויות רוחניות לוגיות (מכיוון שאוויר הוא יסוד לוגי) ולכן הוא מנסה להכניס את המהות הרוחנית של העולם לתוך יסודות לוגיים כגון פילוסופיות אקדמאיות שונות. מאחר וקשה לו מאוד להתמודד עם מהויות רוחניות שלא ניתן להסביר  או להבין אותם לוגית, לרוב הנטייה שלו היא לבטל או להתעלם מהן ולכן ראייתו והבנתו נוטה להיות חלקית בלבד והוא עשוי ללכת בדרכים שגויות.

אדם זה ניחן במהירות מחשבה, נטייה לא יציבות, אהבת שינויים, אתגרים, טיולים, אינטלקטואליות, אהבת ידע עיוני וקריאה. בהשפעת  כוכב צדק לאדם זה אמונה בחיים עצמם, מעין וודאות נחושה שלחיים יש משמעות ושראוי לחיות אותם. היעדר יסוד האדמה מחליש את החיבור של אדם זה אל הקרקע, הוא נוטה לא להיות כאן ועכשיו, מחולשותיו: חוסר מעשיות, חוסר עקביות, בלבול, אי יציבות. הקלף מסמל תהפוכות, שינויים, עליות וירידות הנובעים מחוק הזרימה המחזורית של היקום. חוק זה רואה בכל פעולה מעין תנועה מעגלית השבה, בסופו של דבר לנקודת המוצא בה החלה, בכדי להתחיל מחדש.

בהשפעת האות הדומיננטית ויסוד האש, אדם זה חיוני ובעל שמחת חיים, מלא חום ואהבה, גאה ומאמין בעצמו, בעל בטחון עצמי מפותח ואינטואיטיביות עמוקה. הוא לא מתחבר עם כל אחד אך אהוב מאוד בחברה- נוטים להגיש לו עזרה, אוהב להידמות לכלל ולא לצאת דופן. בן הזוג נהנה מאוד ממנו בשל היותו מרתק ומעניין אך בהיעדר יסוד האדמה הוא אינו יציב באהבה ורומנטיות אינה מאפיינת את הליכותיו.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה