ראשי | פירוש השם | משמעות השם חן

משמעות השם חן

משמעות השם חן. משמעות השם חן

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: 
1.משיכת אהבה וחסד לטוב בעיניו, מתייחס אל העיניים הבוחרות ובוחנות "ונוח מצא חן בעיני ה" (ברא' ו' ח)
2.הוד ויקר, יפי ונעם המושך אליו עין רואיו "הבל החן ושקר היופי" (משלי ל"א ל).

יסודות הטבע בשם:  ח- מים  ן-מים.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ח' ערך גימטרי: 8.

מספר נומרולוגי: 4.

קלף טארוט: מס' 7- המרכבה (The Chariot ).

משמעות אסטרולוגית: מזל סרטן.

צבע מקושר לכוכב: לבן, כסף.

קריסטלים מחזקים את תכונות הכוכב: מונסטון, קרניליאן, אופל, רובי.


תכונות וכישורים:
ליסוד המים השפעה מובהקת על אישיות אדם זה. יחד עם זאת, המספר הנומרולוגי מקנה לו מהכישורים והתכונות המזוהים עם יסוד האדמה שכן הוא מזוהה עם מזל גדי, בן למשפחת מזלות האדמה. המים מייצגים באופן טבעי את עולם הרגשות, מסמלים את הזורם: את האינסטינקטים, את הרגשות ואת עולם הנפש. בהשפעת המים זהו אדם חם ואוהב, בעל הבנה עמוקה הנרכשת מניסיון החיים, אינטואיציה מפותחת, יכולת נדירה לחדור אל נפש הזולת, להבינה ולהכילה. יש בו שפע דמיון, רגישות, פגיעות ומידה רבה של רומנטיקה. יש לו לאדם זה היכולת לומר באומץ לב ובישירות את דעותיו אם כי באיפוק, אינו מעמיד פנים וזקוק לאווירה אוהדת וידידותית על מנת שיוכל להיפתח ולדבר. האות ח' סגורה משלושה כיוונים, מייצגת ביתיות והגנה, חום ואימהות, חוש נשי ואינטואיציה.

האות ח' מקשרת בין הגשמי לרוחני ובאמצעותה ניתנת ההזדמנות לאדם להגיע לדרגות גבוהות של רוחניות. הערך הגימטרי של האות ח' הוא 8. מספר זה מציין את האפשרות של האדם להתנתק מהכבלים הגשמיים המרתקים אותו לארציות ולהתעלות לדרגות רוחניות של נפש ונשמה. בהשפעת המספר הנומרולוגי, אדם זה מחשיב ערכים כגון: מעשיות, משמעת, עקביות, דבקות במטרה וחריצות. הוא עשוי להתגלות כאדם מסודר, שאפתן, רציני (אך גם כזה המקפיד בזוטות), החלטי (אך גם עקשן). יש בו מן התמימות אך גם נטייה להיות ממולח וחכם. היעדר תשומת לב ומודעות יגרמו להקצנת תכונות אלו והוא עשוי להיות טיפוס חומרני, כבד, בררן ונוקשה.

זהו אדם המחשיב את הזוגיות ואת התא – המשפחתי, קשור ואוהב את הבית, את המשפחה את בן הזוג והילדים. זקוק לחום, אהבה ותמיכה, מיני וחושני עד מאוד, זקוק לבן זוג אשר יוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות. יש לו יכולת לשלב את הכוחות ויכולת הפנימיים כדי להתקדם ולהתפתח בחיים, והכוח לשלב בין הרגש לאינטואיציה הפנימית כדי להצליח. בהיעדר השפעה של האש, "חולשתו" העיקרית של אדם זה הוא היעדר אקטיביות, אנרגטיות, נמרצות, התלהבות וחיוניות שופעת.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה