ראשי | פירוש השם | משמעות השם זהר

משמעות השם זהר

משמעות השם זהר. משמעות השם זהר

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: נגה, יפעה, אור זרוע "כזהר הרקיע" (דני' י"ב ג).

יסודות הטבע בשם: ז- אוויר  ה- אש ר- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ז'  ערך גימטרי: 7.

מספר נומרולוגי:  5.

קלף טארוט: מס' 6- הנאהבים ( The Lovers ).

משמעות אסטרולוגית: מזל תאומים.

צבע מקשר לכוכב: צהוב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אגת, אפטייט, אקוומרין, סיטרין.


תכונות וכישורים:
יסוד האוויר והתאומים מברכים אדם זה בכל הקשור לתקשורת, תנועה, אינטליגנציה גבוהה עד מידה של גאוניות ותחושת חופש שעלולה לעיתים להטעות. בהשפעת המזל יש בו הצורך לגשר ולפשר בין הכוחות המנוגדים של המשיכה לעולם הרוח מחד, ושל השאיפה לעולם החומר, מאידך. באדם זה מפעם הצורך ליצור בתוכו איזון בין הדואליות וההפכפכות, אשר לעיתים קרובות מפכים בו. בהיעדר יסוד האדמה ובהשפעת המזל, הוא קשור לעולם הרוח במובן הרחב של המילה: מהירות תנועה, מחשבה חריפה וחדה, חשיבה קולחת, ידע רחב, להטוטנות מילולית וגירוי אינטלקטואלי. הדמויות בקלף כאילו קרועות בין השכל לרגש, הדבר מסמל התלבטות, צורך לבחור דרך או כיוון, הידרשות לקבלת החלטה במעמד של מצבים עם יותר מאפשרות אחת לביצוע.

האות ז' מסמלת כלי נשק. לא מדובר על מלחמה חיצונית אלא גם על מלחמה פנימית, על מצב בו אדם חייב לבחור כדי להצליח. בפרשות דרכים, יאלץ אדם זה, לאזור אומץ רב והקרבה על מנת לבחור על הכיוון והצעד הנכונים. נושא הבחירה מהותי בחייו, בחירה הכרוכה בוויתורים, התגברות על פיתויים. הגירוי האינטלקטואלי הוא "תנאי" ליצירת מערכת יחסים עמוקה וקרובה. שעמום אינטלקטואלי יגרום לו להתרחקות מהזולת. בהשפעת יסוד האש באדם זה מפעמת אנרגית החיים: התלהבות, מרץ, נמרצות, מיניות ויצריות מאפיינים את מקצבו בחיים ולצידם חוסר מנוחה, חוסר שקט ולעיתים בלבול. זהו טיפוס קליל, עליז, ידידותי ואופטימי. יש לו יכולת להסתגל בקלות למצבים הפכפכים והא מחבב את השינוי ואת ההרפתקה.

בהיעדר יסוד המים אדם זה לא מתחבר אל עצמו ואל זולתו מהלב, מעמקי הנפש והנשמה אינם מעניינו ואין הוא מחפש לחדור לנפש האחר ולהבינה. הוא מבקש את קירבתם של טיפוסים קלילים ושבחברתם ניתן ליהנות ולבלות מלבי להשקיע בכך מחשבה מעמיקה או התחייבויות מעיקות. בהיעדר יסוד האדמה ערכים חומרניים אינם מהווים את מרכז חייו והוא רואה בהם רק אמצעי שנועז לבזבז על הנאותיו.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה