ראשי | פירוש השם | משמעות השם טל

משמעות השם טל

משמעות השם טל. משמעות השם טל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

פירוש/מקור השם: רסיסי לילה "ועל כל הארץ היה טל" (שופ' ו' לט).

יסודות הטבע בשם: ט- אש  ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ט' ערך גימטרי: 9 .

מספר נומרולוגי: 3.

קלף טארוט: מס' 8- העוז (strength).

משמעות אסטרולוגית: מזל אריה.

צבע מקושר למזל: כתום.

קריסטלים המחזקים את תכונות המזל: קרנילאין, סיטרין, ג'אספר, גארנט.

תכונות וכישורים:
יסוד האש משפיע באופן מובהק על אישיות אדם זה. נוכחות מזל אריה שהוא בן למשפחת מזלות האש משפיעה על היות אדם זה בעל שמחת חיים ואופטימיות. האש שבו משתוקקת לבעור, ללבלב ולעלוז, היא מתנפצת לעל עבר ובאה לידי ביטוי ביצירתיות במשחקי האהבה ובאומנות החיים. זהו אדם חם ולבבי המקפיד על נוכחות מלאה בסביבתו תוך שהוא שומר על פרטיות, ומקפיד לשמור על מרחק בינו לבין סביבתו. לאדם זה שאיפה להיות תמיד במרכז העניינים וזו היא גם חולשתו, כשאינו מקבל תשומת לב הוא נעלב והופך לתוקפני. מוסריותו, טוהר ליבו, הספונטאניות ופליאתו כשל ילד, אך גם פגיעותו ושבריריותו כמותו- הם מסגולותיו. היצירה עבורו היא צורך ועשוי להתעורר בו קושי לחיות בלעדיה. יש בו הכישרון לחיות את הרגע במלוא העוצמה ולהפוך הנאה מכל מצב, מכל רגע, מכל אדם.

היעדר יסוד האדמה והיציבות הנגזרת מהשפעתו, מפוצה ע"י המזל אשר  בהשפעתו, הוא יציב ומהימן ובדרך כלל אינו ניתן להשפעה. יסוד האוויר ממתן את היות תגובותיו אינטואיטיביות מבלי שיעברו בהכרח את כוח המחשבה. הוא יודע ליישם במהירות, בדייקנות וביעילות את המשימות העומדות בפניו. האות ט' בקצה העליון של צידה הימיני מוטה כלפי פנים- בענווה. הדבר מעיד על היות האדם מצטנע ורוחש כבוד לזולת, זה המגיע לו מעצם היותו אדם. זהו אדם בעל שליטה פנימית ורוחנית, מיומן בשליטה ביצרים תוך ניצול של כוחות רוחניים.

היעדר יסוד המים וכל צורה של השפעתו של אישיות אדם זה מדגישה את היותו לא מחובר לעולם הרגשות. רגישות לעצמו ולאחרים אינה מתכונותיו הבולטות ומעמקי הנפש אינם מרכז עולמו יחד עם זאת הוא יעשה הכול למען שלום בית, לא ירים את קולו ולא את ידו כי השקט וההרמוניה חשובים לו מאוד. בהשפעת יסוד האוויר הוא נוטה לעולמות הרוח וההגות. ההיבט השכלתני, אינטלקטואלי והמחשבתי מפותחים אצלו. הוא בעל חשיבה לוגית ויכולת קליטה בהירה וצלולה. כאוויר, הוא נוטה לתנועתיות ולניידות ועשוי להיות חסר סבלנות.

קישורים:
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?

לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה