ראשי | פירוש השם | משמעות השם יעל

משמעות השם יעל

משמעות השם יעל. משמעות השם יעל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדיהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: 1. עז בר "הרים הגבוהים ליעלים" (תה' ק"ד יח).
2. אשת חבר הקני, שהעזה להמית את סיסרא שסר לאוהלה כדי להימלט מרודפיו והייתה למופת לעם ישראל (שופ' ד' יז-כא).

יסודות הטבע בשם: י-אדמה ע- אדמה ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:י' ערך גימטרי: 10.

מספר נומרולוגי: 2.

קלף טארוט: מס' 9- נזיר (the hermit).

משמעות אסטרולוגית: מזל בתולה.

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:
ליסוד האדמה השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה. בהשפעתו, אדם זה יאופיין בשורשיות, ארציות, בנטייתו לחיים גשמיים, פיסיים ויצריים וביכולת אבחנה בין ערכים שונים ויכולת להבדיל בין כמות לאיכות. הוא מעשי, מחושב, שקול, אוהב את מנעמי החיים, אוהב קביעות, הולך לאט ובטוח. האות י' היא האות הקטנה ביותר ולכן מייצגת ענווה, פשטות וצניעות. היא מרמזת לכך שכדי להגיע לדברים שהם מעבר לגשמיות ולארציות אין צורך בדברים ראוותניים. אדם זה ניכר בענוותו וצניעותו. בהשפעת מזל בתולה הוא בורך בכל הקשור בעולם העבודה: כושר ניתוח מעולה, יכולת להוציא מן הכוח אל הפועל, להפיק יש מאין. בעבודתו יתגלה כקפדן, שיטתי, מסודר ומאורגן, סבלני ומסוגל להתמודד עם פרטי הפרטים של פרויקטים קטנים וגדולים. לעיתים, הירידה לפרטים גורמת לו לפספס את הראייה המערכתית, הכוללת.

מפעמת בו שאיפה לשלמות ורצון להיות ברור וקרוב לעצמו. את זאת הוא משיג באמצעות פשטות, בהירות צלילות והיכולת שלו להטיל ספק אף בעצמו. בנוסף, מסמלת האות י' הארה והתקרבות רוחנית. הקלף מלמד כי הבנת האמת אינה תלויה באמצעים נוספים מלבד האדם עצמו. חכמתו נובעת מבדידות והתבודדות ממושכות. הקלף מתאר מצבים של הפסקה, מנוחה, בחינה ושקילה מחדש של מצב לשם הבנה והארה פנימית.בחיבור עם הקלף – לעיתים עקב השאיפה להגיע להארה פנימית מחזקת הנטייה להתבודדות באופן קבע. נטייה זו עשויה לגרום נזק לאדם זה, שכן יש ויתעורר קושי להשתלב בחברה והתבודדות תהווה מכשיר לבריחה מהמציאות וחוסר יכולת להתמודד עימה. בהשפעת המספר הנומרולוגי, זהו טיפוס ביתי ומשפחתי, ביתו הוא מבצרו, זקוק משחר ילדותו לחיזוקים ותמיכה (בהיעדרם עשוי בטחונו העצמי להתערער), צרכן נלהב של חום, פינוקים ואהבה.

ביסודו, עשוי להתגלות כטיפוס תלותי הנוטה לפתח תלות רגשית חריפה במושאי אהבתו. לא אחת יפתח שריון מחוספס כלפי חוץ, אך עמוק בפנים יתגלה כטיפוס רך ועדין. הוא ניחן בטקס ובדיפלומטיות המסייעים לו לקים מערכת הרמונית של יחסים עם הסובבים אותו, ניחן ברגישות גבוהה, באינטואיציה חריפה ובדמיון עשיר. ידידיו הטובים ביותר צפויים להיות אלה הקרובים לו בקרבת דם. חולשותיו יתבטאו בביקורתיות הטבועה בו, במידה של עקשנות, אי יציבות וקושי להביע להחלטה עצמית. הוא נכון להעמיד עצמו לשירות הזולת ולאפשר התערות בחברה.

קישורים:
לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?

לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה