ראשי | קבלה | תורת הקבלה ומשחקי שליטה

תורת הקבלה ומשחקי שליטה

חכמת הקבלה חוקרת את המקור, השורש לתופעות המתגלות לנו בעולמנו. תורת הקבלה ומשחקי שליטה

האם באמת אנחנו שולטים בכל צעד ומעשה בחיינו או שהדברים שקורים לנו מוכתבים מראש?

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

זה מתחיל בתופעות פשוטות, כמו שינויי מזג האוויר או פגישות "מקריות" עם חברים מהעבר, אבל גם כשמדובר באירועים בעלי משמעות כגון: עלייתן ונפילתן של ממשלות שונות, אסונות טבע או משברים כלכליים, מצבנו אינו טוב יותר.

לאחר שהתרחש האירוע, קל למצוא אינספור הסברים מדוע הוא קרה. "אני חולה כי אתמול לא לבשתי בגדים חמים לאחר המקלחת"; "איזה מזל שהתעכבתי בבית שעה נוספת, וכך פגשתי באירית, חברת הילדות שלי, בדרכי לעבודה", ועוד ועוד הסברים. אבל בפועל, ברור לנו שמדובר בתירוצים לאחר מעשה, וכי אין לנו מושג ירוק מה יקרה בעוד דקה או שתיים, בעת שנסיים לקרוא את המאמר הזה.

חוקים רוחניים
חכמת הקבלה
חוקרת את המקור- השורש- לתופעות המתגלות לנו בעולמנו. היא מסבירה כי המתרחש כאן אצלנו נקבע על ידי מערכת של חוקי טבע מוחלטים הנסתרים מהבנת האדם הרגיל, וכי אין כלל מקריות בשרשרת האירועים ששוצפים את חיינו.

נמחיש זאת באמצעות דוגמה: אם נקפוץ מהכיסא לרצפה, סביר להניח שדבר לא יקרה לנו, אולם אם נקפוץ מהקומה השלישית של הבניין, זה כבר עלול להסתיים באסון. חוסר ההתחשבות בחוק המשיכה והתוצאה ברורים. במקרה זה ההקשר פשוט, והתוצאה מתקשרת ישירות לסיבה - כואב לי כי קפצתי ממקום גבוה.

גם חוק המשיכה שפועל עלינו הוא חוק טבע שהשפעתו ברורה וגלויה. איננו יכולים לעקוף אותו או להתעלם ממנו. אולם חוק המשיכה איננו החוק היחיד שקיים ומשפיע על עולמנו. הקבלה גורסת שבמציאות פועלים חוקים נוספים. את חלקם טרם הכרנו, ועוד לא פענחנו את השפעתם עלינו. אבל כדי להבין טוב יותר את הסיבות ואת החוקיות שלפיהן מתנהלים חיינו, ובעיקר כדי להביא לשינוי חיובי בהם, עלינו ללמוד להכיר את החוקים הנסתרים המשפיעים על המציאות.

חוק שורש וענף
"אין לך פרט של מציאות או של מקרי המציאות המצוי בעולם התחתון שלא תמצא דוגמתו בעולם עליון הימנו, בצורה שווה כמו ב' טיפות של מים. ונקראים 'שורש וענף'" ("בעל הסולם", מאמר "מהות חכמת הקבלה").

חוק שורש וענף קובע כי כל מה שמתחולל בעולמנו הוא העתקה של מה שמתרחש בעולם עליון יותר. חכמי הקבלה שהתעלו לדרגת מודעות גבוהה מתארים עולם עליון, רוחני, הנעלם מחושינו. הם מכנים את העולם הרוחני בשם "עולם הסיבות" או "עולם השורשים", ואילו את העולם שלנו הם מכנים "עולם התוצאות" או "עולם הענפים". לטענתם, מה שאנו רואים, חושבים, מרגישים או מדמיינים כבר נקבע והוחלט בעולם גבוה יותר, מבלי שנדע דבר על כך.

הם מסבירים שכדי להתערב במערכת ולשנות את גורלנו עלינו להכיר את האופן שבו המערכת הזאת פועלת. את מערכת החוקים העליונה, את הדרך להכיר אותה ואת המפתח לשינוי העתיד שלנו, הם מתארים עבורנו בספרי הקבלה.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

קבלה