ראשי | קבלה | גורל הזיווגים

גורל הזיווגים

לאהבה פנים רבות עוצמות שונות והיא משתנה תדיר כיצור חי ונושם. גורל הזיווגים

תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית בין גבר ואישה. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. בואו לבדוק את הזיווג שלכם.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

ויאמר ה' אלוהים לא טוב היות האדם לבדו אעשה לו עזר כנגדו" בראשית ב' יט'. בתום מעשה הבריאה הבחין הקב"ה במצוקת הבדידות הנפשית והפיסית בה שרוי האדם וקבע כי הפתרון לבדידות הוא יצירת האישה מגוף האדם שתהיה לו בת זוג. מכאן, שהן הגבר והן האישה נוצרו מאותו גוף ראשון וההתפצלות הביולוגית לשני מינים זכר ונקבה סימנה את עצם היותנו שונים אך קרובים מאד. פעמים רבות נבחין באנרגיה נשית בגברים ובאנרגיה גברית בנשים. חשוב שנדע כי דווקא השונות בין זכר ונקבה עוזרת להתפתחותה של המודעות הרוחנית. פרט למשיכה הגופנית בין המינים המבוססת על הצורך במציאת בן זוג לרבייה חלה עלינו החובה לדעת כי לא עם כל בן זוג שאליו אנו נמשכים ויזואלית ניתן יהיה לקיים קשר הרמוני, לעיתים הקשר יהיה דיסהרמוניה.

תורת הזיווגים בקבלה עוסקת באפשרות לחזות את רמת ההשתוות וההתאמה הרוחנית בין גבר ואישה. אם תהיה לו לעזר או לנגד. דהיינו אם הקשר יהיה שלם ומאוזן או לחילופין בעל אופי אנרגטי שלילי, מה שעלול לגרום למועקות ולפגיעות עד לרמות של דחייה ושנאה. חיזוי מוקדם ובדיקת התאמה על פי חכמת הקבלה עשויים לחסוך לנו בעיות רבות העלולות להתעורר מחוסר התאמה. הקבלה מלמדת שבשמים מזווגים זיווגים כפי שמובא בזוהר: "מזווג זיווגים ואומר בת פלוני לפלוני" (בראשית, פט). אולם רובנו איננו מכירים בכך שרגשות רדודים מונעים מאיתנו את האפשרות לקבל את אורו של האל ואז אנו שבויים בעצמיות וברצונות שלנו. לכן האגו מונע בעדנו לקבל ולהבין את רצון הנשמה ובמעשנו אנו מרחיקים את המיועד לנו. בזמן פרידה אנו חשים כנפרדים מהקוטב השני ומתעורר בנו כאב הנשמה. זהו אינו כאב גופני קליני הניתן לפתרון באמצעות טיפול תרופתי, אלא בכי הנשמה על הימצאותה חסרה ונזקקת לאהבה. יען כי בכל פרידה יש מן המוות.

לאהבה פנים רבות עוצמות שונות והיא משתנה תדיר כיצור חי ונושם. כל יום שעובר עם הקשיים, השמחות והעצב מחזק או לעיתים אף מחליש את החיבור בין בני הזוג רווקים או נשואים. חבלי הקסם המחברים בין גבר לאישה אינם ניתנים לראיה בעין, אלו ממשיכה גופנית, שכלית, רוחנית. עצם נוכחותו של בן הזוג בחיינו גורמת לנו ל רגיש בטוחים ונאהבים. מבין כל השיטות הרבות לעניין "גורל הזיווגים".

אציג בפניכם שיטה אחת קלה ופשוטה בה תוכלו להיעזר לשם בדיקת ההתאמה הזוגית שלכם. בחינה זו מוגשת על מנת להעניק לכם תובנה בדבר שימת דגש על נקודות התורפה בקשר הזוגי. יובן למעין בנאמר כי אין לראות בדברים אלו אקסיומה ואין להבין מהכתוב דברים מוחלטים בגין מהותו האמיתית של הקשר הזוגי. אציין כי ישנן דרכים משמעותיות ומדויקות הרבה יותר אשר מיועדות לאנשי קבלה בלבד מהסיבה שהן דורשות בקיאות רבה וידע נרחב בתורת הזיווגים. לכן, מומלץ תמיד לבדוק את ההתאמה הזוגית וזאת כאמור לחסוך את עוגמת הנפש ומכאוב הנשמה. לאלה המתקשים לשמור על מסגרת זוגית יציבה או שהיחסים במשבר, חובה לבחון באופן מעמיק כיצד ניתן לפתור את הבעיה ולנטרל אותה.

הבדיקה תהיה באופן הבא: תחילה יש לחשב את שם האיש ושם האישה בשיטה הרגילה ולחבר ביניהם. כעת יש להחסיר תשיעיות עד לקבלת ספרה בודדת בין 1-9 לדוגמה: דן (54) ודנה (59). יחד- 113. כעת נחסיר תשיעיות ונקבל את גורל הזיווג – 5.

להלן טבלת גורל הזיווגים:

זיווג 1: הצלחה רווחה ושלום יהיה ביניהם.

זיווג 2: קטטה לא תמנע מביניהם. כעס ומריבות.

זיווג 3: שנאה קנאה ותחרות יהיו ביניהם, חוסר נאמנות.

זיווג 4: יאהבו זה לזו וזו לזה.

זיווג 5: פעמים בטוב ופעמים ברע, עליות וירידות.

זיווג 6: רעה תהיה ביניהם עד פרוד. ללא הצלחה.

זיווג 7: ביחד יחיו וביחד ימותו בטוב.

זיווג 8: יצליחו בכל דבר רוחני וגשמי.

זיווג 9: לא ישאנה ואם ישאנה תמיד תהיה קטטה ביניהם.


ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

קבלה, אהבה, זיווג, חכמת הקבלה, גורל, גורל הזיווגים, התאמה רוחנית, התאמה זוגית, זיווגים, תורת הזיווגים, יצחק אהרון