ראשי | קבלה | זה הזמן שלך להצליח

זה הזמן שלך להצליח

זה הזמן שלך להצליח זה הזמן שלך להצליח

כיצד משפיעה שעת הלידה בצרוף עם יום הלידה בשבוע, על מהלך מזלו וגורלו של האדם בעולם הזה

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484

עוד ומתקופות קדומות שנו חכמי הקבלה כי קיים קשר הדוק ומכנה משותף הכרחי בין יום הלידה לכוח המזל כאמצעי משפיע על קו הגורל. דהיינו, יש לראות ביום הלידה את גורלו של האדם, ובשמו את מזלו. לפיכך חובה ששניהם ידורו בכפיפה אחת, בהרמוניה מלאה וללא התנגשויות העלולות לטלטל את חיי האדם כספינה במים סוערים. הירושלמי כתב: "שביום לידת האדם מזלו חזק וטוב" (ר"ה פ"ג, הלכה ח').

אך לא רק יום הלידה חשוב, אף שעת הלידה רבת משמעות ויש הגורסים כי יום העיבור ושעת העיבור טעונים במידע חשוב המלמד על כל מאורעות החיים שנגזרו לו לאדם. ככתוב "בדברי חיים" הכול נרשם במזל כשנולד נולד בו וגם בשעה שנתעברה אימו מלאכי השרת שומעים מאחורי הפרגוד ובא הכרוז לכל העולמות" (פרשת מקץ). כעת נשאל האם מזל היום משפיע או מזל השעה?

בגמרא במסכת שבת (קנו, ע"א) כתובים דברי ר' יהושע בן לוי המסביר כי כל המתרחש תלוי במזל היום של השבוע, קרי בכל יום בשבוע זורם שפע רוחני בעוצמה שונה ולכל יום השפעה ייחודית על תחום מסוים בחיי האדם. הגמרא בשבת (קנ"ו, א) מביאה בשם רבי יהושע בן לוי,  כי אפשר לסווג את טבעו של האדם ואת אופיו לפי היום בשבוע. אותה גמרא מסבירה כיצד משפיעה שעת הלידה בצרוף עם יום הלידה בשבוע, על מהלך מזלו וגורלו של האדם בעולם הזה. כתבתי כאן, באופן חלקי ובקיצור נמרץ, את הכתוב בספרי המקובלים על ההשפעות על יום הלידה ואיזה כוכב שימש בשעת הלידה.

השפעת יום א' בשבוע על הנולד: ראש. כולו לטוב או כולו לרע. כיום א' שהוא הראשון למעשה בראשית.(רש"י)

השפעת יום ב' בשבוע על הנולד: רוגז ומלחמה. כפי שביום זה נחלקו המים ולא נאמר בהם "טוב".

השפעת יום ג' בשבוע על הנולד: בעל מידת גאווה, יראה עשירות בחייו ובעל תאוות הגוף (נואף). עיני הכלל נתונות בו (עין הרע) ויזהר בלשונו. יום שבו נבראו בו העשבים (שפרים ורבים מאד בערבוביה.(רש"י)

השפעת יום ד' בשבוע על הנולד: חכם ונהיר. חכמתו מרובה כמעיין מתגבר שהכול באים לשתות ממנו. יום שבו נתלו המאורות ברקיע.

השפעת יום ה' בשבוע על הנולד: גומל חסדים ואוהב אדם.מזלו טוב כיוון שביום שבו נבראו דגים ועופות לא שלטה מידת הדין.

השפעת יום ו' בשבוע על הנולד: בעל יראת שמיים ומחזר אחר מצוות, שדרך יום שישי לחזר אחר מצוות השבת (רש"י).

השפעת יום ז' בשבוע על הנולד: בעל קדושה יתרה עם נטייה לרוחניות. שכתוב ביום השבת "ויקדשהו" (רש"י)

וכן נכתב בעץ- חיים בשם האר"י ולדעת המקובלים שכל כוכב משבעת כוכבי הלכת קשור קשר הדוק בשני מזלות.כך שכל כוכב משפיע על חיי האדם במסלולי זמן משתנים ויש לייחס אף לו משמעות גורלית. יובן למעיין, שכל אחד מהכוכבים הקיימים, מלבד חמה ולבנה שולט על אחד מן המזלות. שבתאי – גדי ודלי, צדק – קשת ודגים, מאדים – עקרב וטלה, חמה – אריה,נוגה – מאזנים ושור, כוכב – בתולה ותאומים, לבנה – סרטן.

חשוב להדגיש כי באותם ימים בהם נכתבו הדברים לעיל, תחום האסטרולוגיה לא זכה להסכמה גורפת ורבו המחלוקות על העיסוק בו.לכן הייתה נדרשת מידה לא מבוטלת של תעוזה ואומץ. למרות הקושי קמו חכמים נוספים כמו ר' יהודה הלוי, ר' שלמה אבן גבירול, ר' אברהם בן חייא ואף הרמב"ן שלקח את האסטרולוגיה צעד אחד קדימה. הוא אף ציין כי הכוכבים מרמזים על ימים טובים ורעים וכל המתרחש על הארץ לרבות יום הלידה והשפעתו על חיי האדם. כל זאת ועוד, בחכמת הקבלה מובאות שיטות רבות ומגוונות המלמדות כיצד לבחון את כוח המזל והגורל. כך מתקיים לו בתורת הקבלה השימוש במספרים, באותיות, בתיבת שם האדם, בהבנת סוד הצליל והניקוד, בניתוח מפת הכוכבים (ראב"ע) ובשיטות נוספות השמורות ליודעי חכמת הנסתר.

 כל אלה מייצרים בסיס איתן, בחון ובדוק מזה אלפי שנים להבנת מערכות גורל ומזל, הן בחיי הכלל והן בחיי הפרט. נושאים כמו עיכוב בזיווג, חוסר מזל, פרנסה קשה, חוסר הצלחות וכדומה נבחנים, נמדדים ונבדקים בדיוק מופלא ומעורר השתאות נוכח אמיתות הדברים. כך שהקבלה מעמידה לרשות האדם את ההכוונה, הכלים והדרך לצאת מחושך לאור גדול.לפיכך, ידע מי שמרגיש חסימות ועיכובים בחייו, כי ניתן ואפשרי בהחלט לשפר, לחזק ולהגביה את כוח המזל בדרכים רוחניות טהורות . השינויים לא יאחרו להגיע, ואתם תיווכחו בוודאי לראות כי המזל מאיר לכם פנים וההצלחה והשפע יגיעו אליכם, גם אם יום הלידה שלכם אינו מוליך שפע כרצונכם -הכול ניתן לשינוי !

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יצחק אהרון

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285484




עוד באותו נושא:

קבלה, חכמת הקבלה, הצלחה, זה הזמן שלך להצליח, משמעות יום הלידה, יצחק אהרון