ראשי | רוחניות | זוגיות טובה כמו כוס קפה טוב

זוגיות טובה כמו כוס קפה טוב

ניתן להכין מתכון לזוגיות בדיוק כפי המרשם להכנת כוס הקפה הנכונה. זוגיות טובה כמו כוס קפה טוב

ברור לנו שכדי לענג את מקורבינו עלינו לשאול ולדייק בהעדפותיו בקפה, אז למה כאשר מגיעים לזוגיות מתחילים לדבר בשפה לא ברורה, ברמזים ובסימני שאלה?

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285460

לקפה יש ריח משגע וטעם נפלא אך ורק אם הוא עשוי לפי איך שאנו אוהבים.
בחיי היומיום עם אנשים זרים וגם קרובים ברור לנו שכדי שנדע מה הם רוצים עלינו לשאול אותם. למשל איך אתה שותה את הקפה? ברור לכולם שכל אחד אוהב לשתות קפה בצורה שונה עם סוכר, בלי סוכר, עם הרבה חלב, מעט קפה, הרבה קפה. אנחנו לא מתווכחים עם האורח ומנסים להגיש לו בדיוק את הקפה אותו הוא אוהב.

אז אם בסוגיה כ"כ פשוטה כמו קפה נפתחו בתי קפה שכל התמחותם היא סוגים שונים מהמשקה הזה, והכל מותר, ולכל אחד מותר להעדיף סוג מסוים קפוצ'ינו או אספרסו. מדוע כאשר מגיעים לשאלה מורכבת כמו זוגיות, כל יועץ הופך מומחה וכל קוראת בקפה נחשבת למומחית לזוגיות. כמו שאתם בודקים את מומחיותה של מכונת הקפה האיטלקית, כך רצוי להפקיד את הזוגיות שלכם בידיים מנוסות ומקצועיות.

אם ברור לנו שכדי לענג את מקורבינו עלינו לשאול ולדייק בהעדפותיו בקפה. למה כאשר מגיעים לזוגיות מתחילים לדבר בשפה לא ברורה ברמזים ובסימני שאלה. מדוע האישה מצפה שבן זוגה יפתיע אותה, אבל לא מנדבת לו מידע איך ומה היא אוהבת. האם יש לו יכולת ניחוש או קריאה בקמטי הפנים? ברור שאח"כ כשהיא מאוכזבת הקמטים מופעלים היטב ואז הוא מבין את כוונתה היטב.

כאשר הבעל חוזר עייף מהעבודה בשעות הערב והוא חוזר מלא ציפייה לתשומת לב, מזון, התייחסות או מעט אמפתיה, אך אינו מגדיר זאת במילים. אשתו שעייפה גם היא מעמל יומה, אין בכוחה לעסוק במשחק הניחושים ולהבין למה מצפה בעלה. מדוע אינו יכול לומר זאת במילים ולבקש את מה שרוצה. רובינו לא מעיזים לומר את רצונותינו וציפיותינו מחשש שנתאכזב, ואז אנו שותקים, מקווים, מצפים לנס ומתאכזבים.

איך ניתן להכיר את בן זוגנו? אפשר לערוך כמובן שיחות ישירות של הכרות, לברר, לשאול ולא להתבייש. לומר את שחשקה נפשנו, זה לא מפחית מערכה של המתנה או ההפתעה להפך, מעצים אותה. כי עדיף לקבל משהו שאתה אוהב מאשר ...

ניתן להכין מתכון לזוגיות בדיוק כפי המרשם להכנת כוס הקפה הנכונה. במתכון זה תרשמו בדיוק מה אתם אוהבים, באיזה מינון, באיזו תכיפות, מה הציפיות שלכם, רצונותיכם ומשאלותיכם. ניתן בקלות על ידי תקשורת נכונה לשפר את הזוגיות.

באהבה והצלחה

ליצירת קשר ופרטים מלאים על טלי גרברציק

 

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285460




עוד באותו נושא:

זוגיות, זוגיות טובה כמו כוס קפה טוב, טיפים לשיפור הזוגיות, זוגיות טובה, טלי גרברציק