ראשי | רפואה משלימה | נר הופי

נר הופי

שיטה זו יעילה מאוד בטיפול בדלקות אוזניים. נר הופי

שיטת הטיפול בנר הופי הינה שיטה עתיקת יומין שהייתה נהוגה ע"י בני שבט ההופי, שיטה יעילה מאוד בטיפול בבעיות כרוניות באוזניים.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285425

שיטת הטיפול בנר הופי הינה שיטה עתיקת יומין שהייתה נהוגה ע"י בני שבט ההופי, שיטה יעילה מאוד בטיפול בבעיות כרוניות באוזניים. נר ההופי אינו כמו נר רגיל. שמו ניתן לו נר - כיון שמבעירים את הקצה העליון שלו כמו נר, הופי - בני שבט ההופי שפירושו האנשים השלווים.

מבנה הנר הוא חלול בקוטר של סנטימטר אחד יש גם כאלה בצורת קונוס (כובע ליצן) הוא עשוי בעבודת יד מבד פשתן, ומשוח בדבש, קמומיל, מרווה, דונג דבורים בתוספת צמחי מרפא ושמנים ארומאתיים התורמים לחיטוי האוזן.

זהירות! ישנם גם נרות צבעוניים וזולים העשויים משמן פרפין שהוא נגזרת של נפט אך במקום לחטא את האוזן והדלקת, עלול לגרום לבעיות נוספות.

הטיפול מבוצע כאשר קצה אחד של הנר מוצמד לפתח האוזן והקצה השני מובער. האש צורכת את החמצן שבחלל הנר, כך נוצר תת- לחץ שגורם לנוזלים, גזים, עודפי שעווה או דלקת להישאב מהאוזן אל חלל הנר. עודף הנוזלים מתאדה. נר ההופי משמש כמעין משאבת ואקום עדינה המוציאה את הרעלים והצטברויות אחרות מן האוזן. הטיפול נעים יעיל ואינו פולשני. קולות הבעירה עושות מעין עיסוי עדין לעור התוף. ותורמים  להשפעה כללית מטיבה לכל הגוף (האוזן החיצונית מייצגת את כל אברי הגוף, כפי שהגוף משתקף בכף הרגל ברפלקסולוגיה). לכן, הטיפול בנר הופי עוזר בניקוי רעלים ודלקות, שיפור תחושה כללית, איזון הגוף, הרגעה ובעיקר בבעיות אוזניים, הטיפול מהווה תחליף יעיל ומוכח אף לניתוח כפתורים בילדים, בו מנקרים את עור התוף, כדי ליצור מעבר החוצה של הנוזלים (SEROUS OTITIS MEDIA). לעיתים מצטברים נוזלים באוזן מאחורי עור התוף ומהווים מצע טוב ותנאי מחייה לחיידקים ומעלים את הסיכון לדלקות חריפות העלולים לפגוע בשמיעה ועקב כך לבעיות בהתפתחות השפה אצל הילד.

מטרת הטיפול:
סילוק שעווה עודפת מהאוזניים.
שיפור מצבים של סינוסיטיס.
כאב גרון.
מחזקת את מערכת החיסון
כאבי ראש כרוניים.
קשיי נשימה.
נזלת גם כרונית
צלצולים באוזניים.
פגיעה בשיווי המשקל.
נוזלים באוזניים כאב אוזניים, דלקות.

יתרונות הטיפול:
הטיפול אינו חודרני.
אינו כרוך בתופעות לוואי ואי נעימויות הטיפול יעיל במקרים רבים של בעיות כרוניות שלא נפתרות בעזרת הרפואה הקונבנציונאלית.
הטיפול מרגיע ומעניק תחושת נינוחות והקלה, מונע ניתוחים מיותרים, מונע שימוש באנטיביוטיקה לבעיית ירידה בשמיעה ובעיות של נוזלים באוזניים. פותר את בעיית דלקת האוזניים לתמיד.

טיפ! לאחר הטיפול רצוי למרוח שמן לבנדר לחיטוי. לא להכניס מים לאוזניים יממה (בחפיפה) כיון שהשעוה נשאבה ומתחדשת באופן טבעי רק לאחר יממה -תפקידה להגן על האוזן מפני חדירת חיידקים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד"ר רינה מורדו PHD.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285425




עוד באותו נושא:

רינה מורדו