ראשי | רפואה משלימה | טיפול בקרוהן בעזרת שרף עץ הלבונה

טיפול בקרוהן בעזרת שרף עץ הלבונה

טיפול בקרוהן בעזרת שרף עץ הלבונה טיפול בקרוהן בעזרת שרף עץ הלבונה

מחלת קרוהן (באנגלית: Crohn's disease) שייכת לקבוצת מחלות הנקראות מחלות מעי דלקתיות ואשר כוללות בין היתר גם את מחלת קוליטיס כיבית.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

ברוב המקרים, המחלה תוקפת שתי קבוצות גיל: קבוצת הגיל הצעירה, משמע, גילאי 15-30 וקבוצת הגיל השנייה שנעה בין גיל 60 ל-80. המחלה נפוצה יותר אצל יהודים, בעיקר יהודים ממוצא אשכנזי. מחלת קרוהן מאופיינת בפגיעות סגמנטליות. כלומר, המחלה איננה מתבטאת באופן רציף לכל אורך המעי, אלא במקטעים חולים שביניהם יש רקמת מעי תקינה ולכן קיים שוני במאפייני המחלה בין אדם לאדם.

באופן כללי ניתן לומר כי מחלת קרוהן היא מחלה אוטואימונית שבה מערכת החיסון של הגוף תוקפת רקמות ואברים של החולה. בקרוהן ניזוק בעיקר המעי, ולכן יש כאבי בטן חזקים, שלשולים מרובים ואברי גוף אחרים עלולים להיפגע מהדלקת.

ישנם צמחי מרפא העוזרים בקרוהן, אני מטפל במחלה באמצעות הרכב צמחים נוגדי דלקת.

אחד מצמחים אלו הוא שרף עץ הלבונה. הלבונה מוזכרת פעמים רבות במקרא, התייחסו אליה כאל שרף מטהר ששמש להעלאת קטורת. במחקרים הראו שלשרף הלבונה יכולת מיוחדת לבלום את האנזים הגורם לדלקת בקרוהן.

קיימים דיווחים בספרות הרפואית על השפעת הלבונה (boswellia) שניתנה לחולי דלקת המעי. בבדיקות לאחר טיפול נמצא שיפור במצב הדלקת של רירית המעי שנבדקה תחת מיקרוסקופ.

* שרף הלבונה נחשב יעיל ובטוח לטיפול. הלבונה מרפאת גם דלקות אחרות בגוף.

*Effects of gum resin of Boswellia serrata in patients with chronic colitis.

Gupta Iet all

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

קרוהן, טיפול בקרוהן בעזרת שרף עץ הלבונה, טיפול בקרוהן, קרוהן תזונה, טיפול טבעי בקרוהן, מאיר וינקלר