ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דגים

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דגים תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דגים

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:
אנרגיה טובה שורה על פרשייה שאתם חושקים בה. כל שאתם צריכים הוא להימנע מגלויי התלהבות יתירה. קשר מסתורי שהשקעתם בו מתחיל לגלות ניצנים של הצלחה. בסיפור הזה יש סודות שכדאי לכם לשמור לעצמכם. אדם קרוב מצפה כי תגלו עניין בעיסוקיו. גם אם הדברים לא בראש שלכם, לא תזיק איזו מחווה קטנה. סיפור רומנטי שכבר היה מנת חלקכם, חוזר לפקוד את מסלול חייכם. הפעם אתם יותר בשלים לקראתו.

פברואר-מרץ:
קשר רומנטי שדשדש זמן רב, תופס תאוצה. שינוי שחוללתם גורם לכם להאמין כי יש אור בקצה המנהרה. סף רגישות נמוך גורם לכם להיפגע מכל שטות. גם בשעת כעס, כדאי להימנע ממילים שאין להן מחילה. הצעה רומנטית, כביכול, אך מעורפלת גורמת לכם לחשוד בכוונותיו של המציע. נראה כי הוא מכין לעצמו פתח מילוט.

ברבעון השני של השנה
אפריל - מאי:

כל אשר הענקתם לאהוביכם, חוזר אליכם כפל כפליים. מישהו מוצא דרך מקורית כדי להודות לכם עבור תמיכתכם בו. הסובבים אתכם החליטו להתייחס אליכם כאל פרויקט. אדם קרוב עוזר לכם להתפכח מקשר ללא עתיד. תיתכן משיכה לאדם שהתנהגותו מרגיזה אתכם. תצטרכו לקבלו כפי שהוא, הדבש עם העוקץ.

יוני:
אין סיבה להתאכזב מפרשייה רומנטית שלא הלמה את ציפיותיכם. קחו בחשבון כי תמיד קיים פער בין דמיון למציאות. צפויה פעילות משותפת עם אנשים שזמן רב לא התראיתם עימם. ייתכן, אפילו, כי מדובר בחבריי ילדות. צפויה לכם מתנה שעברה גלגולים רבים. מישהו השקיע בה לא מעט מחשבה, גם אם התוצאה מסורבלת במקצת.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.


ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
ביולי עד ה 14 באוגוסט: מישהו בקטע רומנטי שנהג להתעמת איתכם, משנה כיוון ורוצה להתפייס. גם לכם כדאי לוותר על משחקי כבוד. מאידך, אין טעם להפציר במי שרוצה להקפיא את קשריו עימכם. דיבורים לא יעזרו, הניחו לזמן לעשות את שלו. קצת נמאס לכם מטיפוס שאינו מוכן להודות כי שגה. הוויכוח איתו לא ממש מקדם את ענייניכם.

ספטמבר:
ענייני משפחה דורשים מכם התנהגות גמישה וותרנית. נראה כי רק תרוויחו אם תלמדו לעגל פינות. קשר רומנטי חדש מדרבן אתכם לחולל מהפכות. קחו בחשבון כי יש מי שלא ממש יאהבו את גישתכם. הכוכבים מעודדים אתכם למסד קשרים רומנטיים. במקביל, הם לא ממש מתלהבים מרעיונות הרפתקניים. מישהו לוחץ עליכם להיעתר להצעה שאינכם סגורים עליה. המונח אסרטיביות יקבל היום משמעות רבה.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - דצמבר:
רעיון מקורי מעניק לכם יתרון על פני מתחריכם בתחום שבינו לבינה. התעלמו מעצותיהם של מי שאינם מסוגלים לראות מעבר לחוטמם. אתם אומרים את אשר על ליבכם לאדם שנוח להיעלב. להפתעתכם הוא יסכים עם כל אשר תאמרו לו. ישובו אליכם קשרים שהזמן הפריד ביניכם לבינם. נסו להתענג על הקיים במקום להחיות את אשר חלף. ידידות טרייה מעניקה לכם דבר מה שייחלתם לו. נראה כי היא מסוג הקשרים שאי אפשר לדסקס עם אחרים.

לב העניינים: סיפור רומנטי שכבר היה מנת חלקכם, חוזר לפקוד את מסלול חייכם. הפעם אתם יותר בשלים לקראתו. כל אשר הענקתם לאהוביכם, חוזר אליכם כפל כפליים. מישהו מוצא דרך מקורית כדי להודות לכם עבור תמיכתכם בו.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דגים, תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה מזל דגים