ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | הורוסקופ אהבה שנתי | תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דלי

תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דלי תחזית שנתית לאהבה 2015. מזל דלי

מיוחד לשנת 2015: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפנוים ופנויות אשר יודעת מתי זה יקרה ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח...


ברבעון הראשון של השנה
ינואר:

צפוי דיבור אינטימי עם אדם שחווה את אשר אתם חווים עתה. גם אם הוא לא לטעמכם, עדיין כדאי שתסתייעו בניסיון הרומנטי שצבר. אנרגיה ספונטאנית מרעיפה עליכם התנסויות מענגות. כדי ליהנות ממנה, עשו את הדבר הראשון שעולה לכם בראש. נראה כי אתם זועמים על אדם שהציב בפניכם אולטימאטום. מצד שני, כדאי לשקול את דבריו בהיגיון ולא ברגשנות.

פברואר-מרץ:
רחשי קנאה עלולים להעמיד במבחן פרשייה משכבר הימים. השתדלו לזכור את אשר מונח על כפות המאזניים. אין שום רע בעמידה על עקרונותיכם, כל עוד לא אכפת לכם להחמיץ ידידות מופלאה. זה אומר שלפעמים כדאי לעגל פינות. צפויה שיחה בנוגע לקשר שאינכם רווים בו נחת. חפירה בזיכרונות רדומים תשיג את ההיפך ממה שאתם מצפים לו.

ברבעון השני של השנה
אפריל - יוני:

אתם מתחילים לחשוד באדם שמצליח לשבות את לב כולם. האינטואיציה שלכם רומזת כי הוא לא ממש אמיתי. חיזור ששלחתם על פני המים חוזר אליכם עם בשורה טובה. כדאי שבעתיד תגלו קצת יותר אופטימיות. אל תניחו לאדם שתלטן לערער את הביטחון העצמי שלכם. אם תגלו אסרטיביות הוא ייאלץ ליישר קו.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

ברבעון השלישי של השנה
יולי - אוגוסט:
אדם שאתם מתייעצים איתו בנוגע לחייכם הרומנטיים, מציג לכם חידות יותר מאשר פתרונות. בעצם, מדוע לא תחליפו יועץ? צפוי בלגאן ביחסיכם עם אדם שקשה לסמוך על הבטחותיו. נראה כי די נשבר לכם משפע גחמותיו. אדם שלא ממש כיבדתם מציג בפניכם פן מרגש וחושני שלא הכרתם. נראה כי הוא היה זקוק לזמן כדי להיחלץ ממופנמותו.

ספטמבר:
אירוע רומנטי מוטרף לוקח אתכם אל מחוזות מסתוריים. זה הזמן לצאת ולהשיג את מי שאתם רוצים בו באמת. זוגות שהסתכסכו ביניהם מבקשים מכם לפשר ולתווך. כדי לעשות את מלאכתכם נאמנה תצטרכו להקפיד על ניטראליות. הכוכבים מביאים עימם אנרגיות טובות לנתיב הרומנטי. זו הזדמנות להתנער מפרשיות חסרות תכלית.

לקראת סוף השנה
אוקטובר - דצמבר:
היכרות חדשה עושה לכם טוב. במקביל, כדאי לכם להימנע מהשוואות בינה לבין היכרויות קודמות. מישהו מביע את חיבתו כלפיכם אך עושה זאת בדרך שמביכה אתכם. מצד שני, אולי זו דרכו להביע רגשות. זה הזמן לדון במשקעים שהעדפתם להדחיק. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם תמשיכו לשמור דברים בבטן. מישהו שובה את ליבכם אך אתם לא ממש סגורים על העניין. אל תשכחו כי גודל הסיכוי הוא כגודל הסיכון.

לב העניינים: רחשי קנאה עלולים להעמיד במבחן פרשייה משכבר הימים. השתדלו לזכור את אשר מונח על כפות המאזניים. אדם שלא ממש כיבדתם מציג בפניכם פן מרגש וחושני שלא הכרתם. נראה כי הוא היה זקוק לזמן כדי להיחלץ ממופנמותו.

# לפריחתו והתחדשותו של בוסתן האהבה יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל דלי, תחזית שנתית לאהבה, תחזית שנתית לאהבה 2015, תחזית שנתית לאהבה 2015 מזל דלי, הורוסקופ לאהבה 015