ראשי | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015 | תחזית שנתית 2015 | תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל מאזניים

בואו לקרוא את התחזית השנתית המיוחדת לשנת 2015. כל מה שצפוי לך באהבה, קריירה, כספים ואנרגיות....


זו שנה בה כדאי להחליף מילים עם גורם משפיע. התחדשויות ושינויים ניצבים לטובתכם. נראה כי הגורל מעודד אתכם להגשים את אשר התלבטתם לגביו. אל תמהרו להסיר את הכפפות בוויכוח שיש לכם עם טיפוס חלקלק. תנו לו זמן והוא כבר יסבך את עצמו. כדאי שתבחנו מקרוב את מניעיו של הרכלן. אדם שגיליתם כלפיו אהדה, מתחיל להעיק עליכם. נראה כי הוא מפרש בדרך שגויה את חביבותכם. אתם הוגים באופן ובדרך שהתנהלה פגישה כלשהי.

קריירה וכסף: צפוי קטע מוזר עם אדם בעל חשיבות עצמית. ככל שהאגו שלו נפוח יותר, כך קל יותר לתמרן אותו. אל תתאכזבו אם מי שתמכתם בו כלכלית או מוראלית, לא ממהר להחזיר לכם כגמולכם. ממילא סייעתם לו שלא על מנת לקבל פרס. אדם קרוב זקוק לכם לטובת יחסי ציבור ובקטע הזה כדאי שתיישרו קו עם יועץ מנוסה. חשבון הבנק שלכם יושפע לטובה מכל סיוע שתגישו לו. צפוי לכם פרס שמתגמל אתכם עבור השקעותיכם. במקביל, כדאי להרגיע מתחרים שעקפתם בדרך. שימכם עומד לעלות לדיון אצל מה שמכונה 'החלונות הגבוהים'. כדאי להחליף מילים עם גורם משפיע. התחדשויות ושינויים ניצבים לטובתכם. נראה כי הגורל מעודד אתכם להגשים את אשר התלבטתם לגביו. אל תמהרו להסיר את הכפפות בוויכוח שיש לכם עם טיפוס חלקלק. תנו לו זמן והוא כבר יסבך את עצמו. צפויה הפוגה בעימות שיש לכם עם אדם קרוב. עכשיו אתם שואלים את עצמכם אם מדובר בחוזה שלום או בשביתת נשק. מישהו מנסה להרשים אתכם בהישגיו החומריים. אתם מתרשמים אך זקוקים למשהו קצת יותר רוחני. מסר מפתיע פותר עבורכם בעיה כלכלית שהדירה שינה מעיניכם. עושה רושם שהעדפתם להתבונן בחציה הריק של הכוס.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.

אהבה: נראה כי אתם לוקחים כבד מדי את המתרחש במישור האישי. קצת יותר קלילות עשויה לשרת את מטרתכם. צצות רכילויות בנוגע לאדם אשר יש לכם קשר עימו. כדאי שתבחנו מקרוב את מניעיו של הרכלן. אדם שגיליתם כלפיו אהדה, מתחיל להעיק עליכם. נראה כי הוא מפרש בדרך שגויה את חביבותכם. אתם הוגים באופן ובדרך שהתנהלה פגישה כלשהי. במקום לטחון את עצמכם, כדאי שתניחו לדברים להתגלגל. מתנה רומנטית שקיבלתם שווה יותר מכפי שאתם משערים. ייתכן שאתם מקלים ראש בתשומת הלב שהנותן השקיע בה. אתם מקבלים חוות דעת סותרות בנוגע לאדם אשר יש לכם בו עניין רומנטי. הכי טוב שתנסו ותתנסו בעצמכם או שתתייעצו עם מורה רוחני. אנרגיות רומנטיות מחזירות אתכם אל חוויה שעשתה לכם טוב. כאשר זה קורה, אין טעם להתפלסף. פגישה עיוורת תתברר כשונה מכפי שדמיינתם. מצד שני, יש בה איכויות שלא העליתם בדעתכם. אתם יוצאים מגדרכם כדי להרנין את ליבו של אדם אהוב. אינכם זקוקים לתמורה משום ששמחתו היא גם שמחתכם. מישהו מנסה למשוך אתכם בכיוון שלא ממש לרוחכם. אין צורך לכעוס, אפשר לסרב ולהישאר ידידים.

בריאות: האזורים הרגישים בגופכם הם המותניים והכליות. למותניים מהסרטים מומלצת פעילות ספורטיבית המפעילה את האגן. לכליות מתפקדות מומלצת אכילה קבועה של דובדבנים ואוכמניות, כמו גם חליטות של צמחי מרפא כגון זרעי אניס, פטרוזיליה, זקן התירס ושן הארי. תמיד יש להתייעץ עם רופא.

# על מנת לזרז את בוא המזל ולהתגבר על מכשולים ועכבות, יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם ברי סמכא בתחומי האסטרולוגיה, הנומרולוגיה ושאר נתיבי עולם המיסטיקה – למומחים של אלטרנטיבלי לחצו כאן.





עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים, תחזית אסטרולוגית שנתית 2015. מזל מאזניים, הורוסקופ מזל מאזניים 2015