ראשי | מדריכים | המדריך למתקשר המתחיל

המדריך למתקשר המתחיל

תקשור זו שיטה המאפשרת לאבחן את תכונותיו, עתידו ואפילו את גלגולו הקודם של אדם, באמצעות התבוננות בהילה האנרגטית האופפת את גופו הפיזי. המדריך למתקשר המתחיל

תמיד חלמת לתקשר? לקבל מסרים מעולמות עליונים, לדעת מה העתיד צופה לכם? בואו ללמוד איך עושים את זה!

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

מה זה תקשור ?
תקשור זו שיטה המאפשרת לאבחן את תכונותיו, עתידו ואפילו את גלגולו הקודם של אדם, באמצעות התבוננות בהילה האנרגטית האופפת את גופו הפיסי. יש המכנים הילה זו בשם 'הגוף האסטראלי' או 'אאורה'.

כיצד מתבצע תקשור ?
תקשור מתבצע כך: המתקשר יושב מול המתוקשר ומתבונן בו תוך עצימה חלקית של העיניים ועפעוף בהן, עד שתושג ראיית הילתו של המתוקשר אשר בה יחזה את תכונותיו, עתידו וגלגולו הקודם. יש מתקשרים שנוטים להעביר את המסרים ללקוחותיהם תוך כדי פעולת התקשור, ויש שמעדיפים להעביר את המסרים לאחר פקיחת עיניהם, כלומר – בתום פעולת התקשור.

מה הם התרגילים בהם יש להתנסות כדי להגיע לשלמות בביצוע פעולת התקשור ?
התרגילים המומלצים הם מדיטציה והתבוננות בכדור בדולח. מטרת המדיטציה היא לעורר במתקשר את מה שמכונה 'העין השלישית' שזה אזור מדיומינאלי [מלשון מדיום] שמצוי בין שתי העיניים. מטרת ההתבוננות בכדור בדולח היא להביא את המתקשר לרמת ריכוז גבוהה שתסייע לו לחזות חזיונות בחפץ דומם [בכדור הבדולח]. החל מן הרגע בו יצליח לחזות חזיונות בחפץ דומם, ממילא יצליח לעשות כן כאשר יצפה באדם בשר ודם.

כיצד יש לבצע מדיטציה מקדימה לתקשור ?
מדיטציה היא מילה גדולה למשהו פשוט לחלוטין: בסך הכול מדובר בשיטה שגם אם לא מכניסה אתכם ישר לעולמות עליונים, לפחות עוזרת לכם לתפוס מצב רוח שמימי.

אז ככה: קודם לכל סלקו מהחדר כל מה שזז ונושם, כגון: אנשים, כלבים, חתולים וכיוצא באלה. דגי-הזהב יכולים להישאר..

עכשיו הדביקו על הדלת שלט האומר - שקט, כאן עושים מדיטציה - סגרו אותה והעניקו לחדר תאורה אפלולית.

נתקו טלפונים ושימו על עצמכם לבוש קליל ככל האפשר.

ממש מולכם הציבו שעון גדול והתיישבו בפוזה שהכי נוחה לכם. מה שכן, אסור לשכב.

זהו. עכשיו אתם מוכנים להתחיל במדיטציה ומה שחסר לכם זו רק ה –'מנטרה', שפירושה: המילה -  שצריך -  לשנן -  בלב - בלי - להפסיק.

המנטרה הכי מפורסמת [הודו, אלא מה] היא "אום" או "א-ו-םםםםםם", ממש כך. כאילו צליל כזה שאתם מזמזמים בלי קול בתוך חלל הראש. כייף אמיתי.

מדיטציה נוהגים לבצע בעיניים עצומות משך משהו כמו 20 דקות, אבל בשביל להיכנס לקטע מותר להתחיל ב 10 דקות.

הביטו בשעון, קחו את הזמן, עצמו עיניים בנינוחות הכי גדולה שאתם יכולים להרשות לעצמכם, התחילו לשנן בראש את המנטרה "א-ו-םםםםםם..."....... "א-ו-םםםםםם..."......."א-ו-םםםםםם....", והפליגו איתה [עם המנטרה] לאן שהיא לוקחת אתכם.

כעבור איזה עשר דקות, ככה לפי הרגש, פיקחו את עיניכם לכדי חריץ צר והציצו בשעון. אם הוא אומר שצדקתם, הפסיקו לשנן את המנטרה אך אל תמהרו לקום. תנו לעצמכם עוד איזה שתיים שלוש דקות בשביל להתאושש מהחוויה. מייד לאחר מכן, המשיכו בפעילות השגרתית.

מדיטציה נוהגים לעשות פעמיים ביום: בזריחה ובשקיעה, אבל אלה לא חוקי ברזל, ככה שמותר לכם לעשות אותה מתי שמתאפשר.

כיצד יש לבצע תקשור בכדור בדולח כאמצעי מקדים לתקשור עבור בני אדם ?
אחת השיטות המפורסמות לתרגל תקשור על בני אדם, היא באמצעות תרגול תקשור על כדור-בדולח, הנחשב לחפץ יקר שמחירו רב. אפשר להגיע לתוצאות טובות גם עם כדור זכוכית או אפילו עם כוס מים. את התקשור יש לקיים בחדר מואפל בו דולקת נורה קטנה, וכשאתם רגועים מאוד.

הציבו לפניכם כוס שקופה עם מים [או כדור בדולח] והתרכזו באדם אשר את עתידו אתם מעוניינים לחזות. אין לנעוץ עיניים בכוס, אלא להניח להן [לעיניים] לשוטט על פניה במבט מעורפל. צריך להצטייד בהמון סבלנות, מפני שלא מדובר בשיטה שמעניקה תוצאות בן-רגע. המקצוענים יספרו לכם שרק כעבור דקות ארוכות של התבוננות בכוס, מתחילה להופיע תחושה כאילו צפים בה [בכוס] עננים לבנים או אפורים. תחושה זו מסמלת את תחילתו של תהליך אשר בהמשכו עשויה להופיע נגד עיניכם [ממש בתוך הכוס או הכדור] דמותו של האדם אשר עבורו אתם מתקשרים.

לפעמים תופיע הדמות כשהיא 'מככבת' באירועים שעתידים להתרחש, ולפעמים תופיע כך סתם מבלי להעניק כל רמז לגבי העתיד. תוכלו לשפר את ביצועיכם באמצעות הצגת שאלה ברורה, כגון: "מה צפוי לו בתחום הרומנטי ?"

חשוב לציין שתקשור באמצעות מים בוצע כבר בבבל העתיקה ואף במצריים וביוון. המתקשרים הקדומים נהגו לעמוד בתוך בריכות מים ולתקשר עבור לקוחותיהם על-פי המראות והחזיונות שהשתקפו בגלים. מכאן גם המנהג להשליך מטבעות אל תוך בריכות ומזרקות מים. התקשור באמצעות כדור בדולח מכונה קריסטולומנסיה, ואילו התקשור באמצעות מים מכונה הידרומנסיה.

רוצה להתייעץ עם מתקשרים בשיחה אישית?

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

תרגול מדיטציה, תקשור, המדריך למתקשר המתחיל, מתקשרים, הילה, מנטרה, עולם הנסתר