ראשי | מדריכים | המדריך לנומרולוג המתחיל

המדריך לנומרולוג המתחיל

הנומרולוגיה היא שיטה עתיקה לניתוח אישיותו של אדם ולחיזוי גורלו. המדריך לנומרולוג המתחיל

תמיד רצית להיות נומרולוג? להבין מה משמעות המספרים בחייך? לדעת מהו נתיב החיים שלך? מהו מספר הגורל שלך? אז קדימה.. בוא נתחיל

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

כל אחד ואחת מאיתנו מכירים את תורת הנומרולוגיה. לא פעם קרה שמספר מסויים "הביא לנו מזל" ופעמים רבות אנו שומעים על אנשים שמוסיפים שם/משנים את שמם כדי לגייס את כוח המספרים והאותיות לטובתם ולשנות את גורלם. אז... בא לך להיות נומרולוג? להבין מה משמעות המספרים בחייך? לדעת מהו נתיב החיים ומספר הגורל שלך? בואו נתחיל!

מה מקור השם נומרולוגיה?
נומר numer כמו number פירושו מספר, ואילו לוגוס [logos] פירושו לימוד, ויחד פירושם: לימוד המספרים או למידת המספרים.

מהי נומרולוגיה?
נומרולוגיה היא שיטה עתיקה לניתוח אישיותו של אדם ולחיזוי גורלו.
הנומרולוגיה מבוססת על אותיות ומספרים: האותיות הן בדרך כלל אלו המרכיבות את שמו של האדם, ואילו המספרים הם לרוב אותן ספרות הנמצאות ברכיבי תאריך הלידה שלו.

על מה מושתתת הנומרולוגיה?
הנומרולוגיה מושתתת על 2 הנחות:
א. קיים קשר [מתאם/קורלציה] בין האותיות המרכיבות את שמו של אדם, כמו גם ספרות תאריך לידתו - לבין תכונות אופיו, כישוריו ויכולותיו.
ב. הקשר בין שמו של אדם, לבין אירועים המשפיעים על חייו [הזדמנויות ומכשולים] מתחיל להתקיים החל מן הרגע בו הרך הנולד זוכה במה שיטביע בו את חותמו בצורת שם הלידה המלא שלו [שם פרטי ושם משפחה].

מה מטרת הנומרולוגיה?
מטרת הנומרולוגיה היא לנתח את אישיותו של אדם ולהביא לתשומת ליבו את הנתיבים הצפויים לו בעתיד.

מהם כלי העבודה הבסיסיים של הנומרולוגיה?
כלי העבודה הבסיסיים של הנומרולוגיה הם 22 האותיות העבריות [בדרך כלל] ו – המספרים 1 עד 9 [בדרך כלל] ולעיתים גם המספרים 11, 22 ו – 33. נהוג לשמוט [לבטל] את האפסים ולדוגמה: המספר 10 הופך ל – 1, המספר 200 הופך ל – 2, המספר 300 הופך ל – 3 וכן הלאה.

מהי משמעות המספרים הבסיסיים בנומרולוגיה?
המספר 1: מנהיגות, עוצמה, כריזמה, מלכותיות, דרמטיות, שלטון, ביטחון עצמי, זוהר, כבוד ותהילה.

המספר 2: ביתיות, משפחתיות, חום, אהבה, פינוקים, רגישות, מופנמות, עדינות וטאקט.

המספר 3: מזל, הרפתקנות, רדיפת צדק, יושר, אינטליגנציה, חוש הומור, חופש ועצמאות.

המספר 4: שאפתנות, סדר, ארגון, משמעת, עקביות, שמרנות, חריצות, השקעה, רצינות ואחריות.

המספר 5: קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, חן, אופטימיות, ידידות, כושר הבעה, מהירות וחינניות.

המספר 6: יופי, אמנות, שלווה, צדק, יצירתיות, התחשבות בזולת, פייסנות, גמישות והרמוניה.

המספר 7: רוחניות, עושר פנימי, פילוסופיה, מוסר, מצפון, התבודדות, השכלה חוכמה.

המספר 8: פיקחות, שנינות, עוצמה, מסתוריות, מגנטיות, מקוריות, מזל בשעת סכנה.

המספר 9: מרץ, ספונטאניות, כוח, הסתערות, נדיבות, טוב לב, יושר אישי, נאמנות.

מהם הנתונים הדרושים ליצירת מפה נומרולוגית ?
כדי ליצור [להרכיב] מפה נומרולוגית, דרושים 3 נתונים והם:
א. שם לידה המלא [פרטי ומשפחה].
ב. שם נוכחי מלא [פרטי ומשפחה].
ג. תאריך לידה מלא [יום, חודש ושנה].

כיצד בנויה מפה נומרולוגית?
מפה נומרולוגית מבוססת על ארבעה מספרי גורל:
המספר הראשון – מחברים יחד את כל אותיות א.ה.ו.י שבשם המלא [פרטי ומשפחה], הופכים את האותיות לספרות [א=1, ב=2 וכך הלאה], מחברים את כל הספרות וממשיכים לחבר גם את ספרות התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי. מספר זה מכונה 'שורש הנשמה' והוא מייצג את תכונותיו של אדם בגלגולו הקודם.

המספר השני – מחברים כמו במספר הראשון, רק שהפעם מחברים את כל האותיות [א.ה.ו.י וגם עיצורים] שבשם הלידה המלא. מספר זה מכונה 'כישורים טבעיים' והוא מייצג את יכולותיו של אדם בגלגולו הנוכחי.

המספר השלישי – מחברים כמו במספר הראשון, רק שהפעם מחברים את כל אותיות העיצור [כל אלו שאינם א.ה.ו.י] אשר בשם הנוכחי המלא. מספר זה מכונה 'כרטיס ביקור חברתי' והוא מייצג את יחס הסביבה אל האדם.

המספר הרביעי – מחברים כמו במספר הראשון, רק שהפעם מחברים את כל הספרות שבתאריך הלידה המלא [יום, חודש ושנה]. מספר זה רומז על הגלגול הבא של האדם והוא מכונה 'נתיב הגורל'.

האם קיימת שיטה נומרולוגית פשוטה לניתוח אופיו של אדם?

קיימות שיטות נומרולוגיות רבות לניתוח אופי. אחת מן השיטות היותר מפורסמות והיותר פשוטות, מתבססת על יום הלידה בלבד. על פי שיטה זו:

אנשים שנולדו ב 1 בחודש, הם טיפוסים כריזמטיים שאוהבים להנהיג, לכבוש ולהשפיע. ילידי ה 2 בחודש, הם טיפוסים ביתיים ומשפחתיים. ילידי ה 3 בחודש, נולדו להרפתקאות ונדודים.

ילידי ה 4 בחודש, הם טיפוסים מעשיים ויציבים. ילידי ה 5 בחודש, נחשבים לקלילים ותקשורתיים. ילידי ה 6 בחודש, הם רגועים ואוהבי שלום.

ילידי ה 7 בחודש, הם רוחניים ופילוסופיים. ילידי ה 8 בחודש, הם שנונים ומסתוריים. ילידי ה 9 בחודש, הם נדיבים אך גם לוחמניים.

ילידי ה 10 בחודש, הם עקשנים, מאורגנים ומסודרים. ילידי ה 11 בחודש, ניחנו בכישורים על-טבעיים. ילידי ה 12 בחודש, ניחנו בכישורים יצירתיים.

ילידי ה 13 בחודש, הם טיפוסים פרפקציוניסטים המחפשים שלמות. ילידי ה 14 בחודש, מגלים התעניינות בתחומים לא שגרתיים. ילידי ה 15 בחודש, הם בני זוג מבינים ומתחשבים.

ילידי ה 16 בחודש, הם בעלי דרישות אינטלקטואליות. ילידי ה 17 בחודש, נמשכים למיסטיקה ולעולם הנסתר. ילידי ה 18 בחודש, מגשימים את רצונם במהירות ובתקיפות. ילידי ה 19 בחודש, הם טיפוסים עם סטייל מלכותי.

ילידי ה 20 בחודש, זקוקים להרבה חום ואהבה. ילידי ה 21 בחודש, הם עצמאיים ואוהבי חופש. ילידי ה 22 בחודש, הם מקוריים ובעלי סגנון חשיבה ייחודי.

ילידי ה 23 בחודש, ניחנו ביכולת שכנוע מדהימה. ילידי ה 24 בחודש, מתייחסים אל העולם כמו אל מגרש-משחקים. ילידי ה 25 בחודש, מעריצים את הרוחני ומתעלמים מן החומרי.

ילידי ה 26 בחודש, ניחנו באינטואיציה שלא מהעולם הזה. ילידי ה 27 בחודש, נחשבים לאחלה ביצועיסטים. ילידי ה 28 בחודש, הם נדיבים ושמחים לעזור לסובבים אותם. ילידי ה 29 בחודש, נמשכים אל דברים רוחניים, יצירתיים ויוצאי דופן.

ילידי ה 30 בחודש, הם טיפוסים פתוחים שלא עושים חשבון. ילידי ה 31 בחודש, הם רציניים, אחראיים, אמינים ונאמנים.


מהי מפת עתיד נומרולוגית?
מפת עתיד נומרולוגית מתבססת על תחזית ששמה 'תחזית ארבע תקופות' אשר כשמה כן היא, משום שהיא מפצלת את חיי האדם ל – 4 תקופות.

מהי שנה אישית?
שנה אישית היא השנה אשר עבורה עורכים את התחזית לעתיד. המספר המייצג את השנה האישית, הוא המספר המבטא את אופייה של השנה האישית, והוא הערך הנומרולוגי שמתקבל כתוצאה מחיבור יחד של יום הלידה, חודש הלידה וסיכום ספרותיה של השנה אשר לגביה עורכים את התחזית. על פי גישה זו קיימים גם חודש אישי, יום אישי ואפילו שעה אישי.

רוצה להתייעץ עם נומרולוגים בשיחה אישית?

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה