ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל שור

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל שור

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה הכוכב שלכם שקוראים לו ונוס משוטט עכשיו במזל גדי ועושה עיניים לכוכב מסתורי ששמו פלוטו, מה שמביא לכם אחלה יחסים עם מחזרים מהמזלות גדי ועקרב. נופלים עליכם מסרים רומנטיים ממישהו שרק עכשיו השתחרר מקטע של אהבה נכזבת ובגלל זה הוא רוצה לעשות הכל בסודיות בשביל שלא יהיו לו פאדיחות. כדאי שתעבירו לו מסר בשביל שיקבל קצת יותר אומץ.

בקטע השני של התקופה אתם פוגשים אנרגיה רומנטית שזורמת אל חוויות עם המון ריגושים שמדליקים אצלכם זיכרונות רדומים. אין בזה שום דבר רע כל עוד אתם מוכנים להתמודד עם התוצאות. מישהו שאתם מעריצים יעזור לכם להשתחרר מלחץ נפשי. זו תקופה בה אתם זקוקים למישהו שגם יקשיב לכם בשביל שתוכלו לפרוק מן הלב. אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שפעם לא ממש התחברתם עם האטרף שלו, אבל הזמן שחלף גרם לו ולכם להתבגר ולהשתנות לטובה.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב ואתם מכייפים עם כוכב ששמו סטורן שנמצא עכשיו בנקודה הכי רומנטית במפה האסטרולוגית שלכם. הכוכב הזה מנפנף מהחיים שלכם כל מיני מחזרים שרק שטויות יש להם בראש, ומביא לכם אהובי לב שמוכנים להשקיע בכם ובקשר איתכם. הכוכבים מעודדים אתכם לתפוס הרבה יותר ביטחון עצמי ולשפר את מה שאתם חושבים על עצמכם. כמה שהדימוי העצמי שלכם יעלה גבוה יותר, ככה גם תהיה ההצלחה שלכם עם בני ובנות המין השני.

בקטע השני של התקופה אתם ננעלים על מישהו שמחבב אתכם ומתרשם מאוד מן השינוי שהתחולל בכם. אתם מצליחים להוציא מהראש שלכם פרשייה מאכזבת שאתם לא ממש רוצים להיזכר בה. הצבע יחזור לכם לפנים ישר אחרי שתעיפו אותה החוצה. בזכות הפופולאריות שלכם אתם מוזמנים למקומות שתוכלו לפגוש בהם אובייקטים שווים. אתם מקבלים שם רמזים שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בא לכם לסגור עניין עם המישהו הזה, אל תספרו לאף אחד על הרמזים האלה.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי בזכות כוכבכם ונוס שמטייל עכשיו במזל אריה שיש לו אנרגיות זוהרות ומלכותיות. יבואו לכם חברים (יש מצב ממזל אריה) שיעזרו לכם להתגבר על פחדים ישנים ועל כל מיני מעצורים. אתם זורמים עם אחלה קטעים בחברת ידידים שעוברים את החוויות שגם אתם עוברים עכשיו. פתאום נפתרים לכם כל מיני בלגאנים מהתחום הרגשי והאינטימי.

בקטע השני של התקופה אתם הולכים לעשות צעד חשוב בדרך לעצמאות רגשית שלא מושפעת ממה שאחרים אומרים אלא אך ורק ממה שהלב שלכם מרגיש. אתם תופסים עמדה חברתית של מקובלות וזה עושה טוב גם למה שקורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. עכשיו תוכלו לעזור גם למישהו שהקטעים הרומנטיים שלו לא משהו.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים ואתם מקיימים קשר מדהים עם כוכב מחשמל ולא שגרתי ששמו אוראנוס, שמביא לכם אהבות בסגנון מפתיע ומקורי. הכוכב הזה פותח לכם כיוונים רומנטיים שעד עכשיו יצא לכם רק לחלום עליהם. אל תפחדו לפתוח דף חדש על כל קטע שפעם לא הצליח לכם איתו. אל תתנו לרכילויות להשפיע לכם על ההחלטות שלכם, אלא תעשו את מה שאתם מרגישים שנכון לעשות.

בקטע השני של התקופה אתם קולטים שהגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר, ולפתוח דלת חדשה כלפי העתיד. צפויות לכם המון שיחות נפש שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו. המישהו הזה מחכה שתעשו צעד בכיוון של היחסים ביניכם. יש מצב שהוא פוחד שאולי תבחרו במישהו אחר ולא בו. יש מצב שאתם חותכים קשר עם מישהו שהקטע שלו איתכם לא היה מכל הלב. סבבה, אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא ממש משקיע ביחסים.

בקטנה כזה: השנה נופלים עליכם מסרים רומנטיים ממישהו שרק עכשיו השתחרר מקטע של אהבה נכזבת ובגלל זה הוא רוצה לעשות הכל בסודיות בשביל שלא יהיו לו פאדיחות. כדאי שתעבירו לו מסר בשביל שיקבל קצת יותר אומץ. אתם זורמים עם אחלה קטעים בחברת ידידים שעוברים את החוויות שגם אתם עוברים עכשיו. פתאום נפתרים לכם כל מיני בלגאנים מהתחום הריגושי והאינטימי.





עוד באותו נושא:

מזל שור, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל שור2013, תחזית שנתית לצעירים מזל שור 2013