ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל מאזניים

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל מאזניים

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה אתם עולים על רעיון שמאפשר לכם להחליף מקום מעצבן במקום מרתק. אלה מביניכם שסבלו מחוסר ביטחון עצמי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם. בהפוך על הפוך מסתדר לכם קטע רומנטי שהביא לכם הרבה בלגאנים. צפויות לכם שיחות עם מישהו שעד עכשיו לא היה סגור על עצמו בקטע איתכם. יש מצב שפתאום הוא פוחד שמישהו אחר יגנוב לו אתכם.

בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם פרשייה שזקוקה להרבה יותר פרטיות ממה שיש לכם. זה אומר שיותר מדי אנשים בוחשים לכם בקטעים הכי סודיים. יחד עם זה אתם מצליחים לבשל לעצמכם בילויים שכבר המון זמן יש לכם פנטזיות לגבי הריגושים שתפיקו מהם. אל תופתעו אם יתברר שהמציאות עולה על כל מה שדמיינתם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב והכוכבים מזרימים אליכם קטעים רומנטיים בסטייל לוהט. גם המופנמים שביניכם יתפסו ראש טוב עם אנרגיות שכבר שכחו שהן קיימות.אל תזלזלו בריגושים לא צפויים שנופלים עליכם בגלל שדווקא הם יעשו לכם את הקיץ. אם שמרתם בסוד אהבה גדולה ולא חשפתם אותה בפני אף אחד, אז דווקא עכשיו כדאי לכם להוציא מהלב ואפילו, אם צריך, להתחרות עליה.

בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מהאנרגיות השובבות של כוכב עליז ששמו מרקורי שמביא לכם שיחות אינטימיות עם עתיד ורוד. אתם אומרים ושומעים מילים רומנטיות שנשמרו עד עכשיו בתוך הכספת. מתגשם לכם חלום שקשור למישהו שאתם קרועים עליו. בשביל לזרז את העניינים כדאי שתתפסו יוזמה ולא סתם תשבו ותפנטזו.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי יחד עם המון קטעים מדליקים בשביל אלה מביניכם שמתלבטים בין שני מחזרים שווים. רק אל תשכחו לסנן את המעריצים שלכם. לא כל מי שעושה לכם עיניים, גם מתכוון לקחת אחריות על הקשר. פתאום אתם משנים את דעתכם על מישהו שלא ממש הערצתם ומתחילים לראות את הצדדים הקורעים שלו.

בקטע השני של התקופה מתחילים דיבורים עם מישהו שמצפה מכם ליותר אהבה ממה שנדמה לו שהוא מקבל. אבל מה שהוא לא יודע זה שהלב שלכם לוהט הרבה יותר ממה שבא לכם לספר לו. יש מצב שהראש שלכם תופס כיוון אחר לגמרי ממה שתופס הלב שלכם. אם זה ככה אז כדאי לכם לזרום עם מה שאתם מרגישים ולא עם מה שאתם חושבים.

מראש השנה ועד חנוכה כזה: בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים שמביאים לכם את חגיגות ימי ההולדת, ומבשלים בשבילכם המון שינויים והתחדשויות. אנשים שאתם מחבבים מגשימים לעצמם חלומות שגם לכם יש מקום בהם. בשביל להימנע מבלגאנים רגשיים כדאי שתשתפו את ההורים שלכם בחוויות שלכם, בעיקר אם נופלת עליכם תחרות רומנטית מול מישהו שפתאום מחליט לקלקל לכם.

בקטע השני של התקופה אתם מצליחים לשדרג יחסים שהביאו לכם התכסחויות ובלגאנים. רעיון מקורי מאפשר לכם לספר למישהו שווה את מה שאתם חושבים עליו, בלי לעשות לעצמכם פאדיחות. סבבה, רק שאם בראש שלכם שהוא יידלק עליכם, כדאי שתתנו לו לרדוף אחריכם ולא להיפך.

בקטנה כזה: השנה אלה מביניכם שסבלו מחוסר ביטחון עצמי ירגישו השנה הרבה יותר טוב עם עצמם. בהפוך על הפוך מסתדר לכם קטע רומנטי שהביא לכם הרבה בלגאנים. אתם אומרים ושומעים מילים רומנטיות שנשמרו עד עכשיו בתוך הכספת. מתגשם לכם חלום שקשור למישהו שאתם קרועים עליו. בשביל לזרז את העניינים כדאי שתתפסו יוזמה ולא סתם תשבו ותפנטזו. אתם משנים את דעתכם על מישהו שלא ממש הערצתם ומתחילים לראות את הצדדים הקורעים שלו.





עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית אסטרולוגית לצעירים, תחזית שנתית לצעירים מזל מאזניים 2013