ראשי | הורוסקופ 2013 | הורוסקופ 2013 לצעירים | תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל קשת

תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל קשת

מיוחד לצעירים! הורסקופ שנתי 2013. תחזית שנתית לצעירים 2013. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. לדעת מה צופים הכוכבים בשנת 2013.


קצת לפני ט"ו בשבט ועד אחרי פורים כזה: בימים אלה יש מצב שאתם מחליטים להרים אירועים חברתיים שהתוצאות שלהם חשובות בשביל הרבה אנשים. צפויים המון דיבורים ביניכם לבין מישהו שאתם ממש מחבבים שנתקע בקטע עם מישהו אחר שאתם לא ממש קרועים עליו. צפויה לכם פרשייה מפתיעה עם מישהו שאתם רוצים לזרום איתו, רק כשהסיפור הזה מתרחש אז כדאי שזה יהיה בפרטיות ובלי יותר מדי עיניים ואוזניים רכלניות.

בקטע השני של התקופה אתם מתמודדים עם מחזרים לוהטים בקלות רבה מן הצפוי. הסטייל הישיר והדוגרי שלכם הוא בדיוק מה שהם מחפשים. חוץ מזה יהיו גם כל מיני הזויים שיציעו לכם הצעות גרועות, אבל אתם מתייחסים ברצינות רק להצעות שפויות. צפויה לכם אחלה תקופה בקטעים שקשורים לכסף או לקניות. הולכים להיות לכם שופינגים מדהימים במקומות שיכולתם רק לחלום עליהם.

מפסח ועד תחילת החופש הגדול: בימים אלה מתחילות חגיגות האביב וכל מיני אנשים שלא ממש תרמו לביטחון ולדימוי העצמי שלכם, הולכים לנג'ס למישהו אחר. אנשים שמחבבים אתכם יוזמים שיחות עידוד. אתם בוחרים להתחבר עם אלה שגם בעבר הציעו לכם כתף ותמיכה. וידויים רגשניים עושים לכם טוב על הלב. אתם בראש אחד עם ספונטאניים כמוכם.

בקטע השני של התקופה אתם מושפעים מאנרגיה טובה המאפשרת לכם להתחבר עם קשרים רומנטיים שבראש שלכם. אנשים שהשם או תאריך הלידה שלהם קשורים למספר 3, יעזרו לכם להשיג את מה ואת מי שאתם רוצים בו. באות לכם הזדמנויות לנפנף מחזרים לא רציניים. צפויות המון שיחות בנושא. מישהו שפעם חשבתם שהוא נסיך אמיתי, צולל עם הראש למטה במדד הרייטינג שלכם.

מהחופש הגדול ועד ראש השנה: בימים אלה מתחיל האקשן האמיתי וזה אומר שבאים לכם כוכבים שישדרגו את היחסים שלכם עם ילידי המזלות טלה, גדי ודגים. הבחירה הכי טובה שלכם צריכה להיות בכיוון של הטלאים. הנאה גדולה צפויה לאלה מביניכם שמתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה. צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שהכרתם כמופנם וסגור שתופס פתאום כיוון הורס ומחשמל. יכול להיות שהוא התנהג ככה בעבר בגלל מישהו שדרך עליו.

בקטע השני של התקופה אתם הולכים לשפוך מהלב כל מיני דברים שקורים לכם בקטעים שבין בנים לבנות. סבבה, רק כדאי שתדעו שיש דברים שקשה לברר אותם בדיבורים בלבד. הכול תלוי גם במי שאתם מתייעצים איתו. מישהו שקרוע עליכם מרגיש שאולי אתם קצת מזניחים אותו. אם הוא מספר לכם על זה, כדאי לכם לקחת ברצינות את מה שמציק לו. הולך לכם בסבבה עם פרשייה רומנטית שבימים אלה תפסתם ראש איתה. זה אומר שקטעים מעיקים מתחילים לזרום החוצה ונעלמים.

מראש השנה ועד חנוכה כזה:
בימים אלה אתם נכנסים לתקופת החגים והנומרולוגיה שלכם רומזת שהולך לכם סבבה עם מי שמספר המזל שלהם הוא 5. גם אלה שנולדו במזלות דלי ומאזניים, הולכים להביא לכם הרבה הצלחה. נדלק עליכם מישהו שכולם אומרים שהוא קשה להשגה, אבל אתם קולטים שהוא מתחרפן מקטעים רומנטיים שאפילו לא חלמתם עליהם. אין סיבה שתהיו נחמדים כלפי מישהו שמרכל עליכם. לכל דבר יש גבול גם אם בראש שלכם להיות בסדר עם כולם.

בקטע השני של התקופה אתם זורמים עם אנרגיות רומנטיות וחברתיות שמחוברת לאלה שנולדו במזל עקרב. זו אחלה תקופה בשביל להעביר מסר לוהט למי שאתם רוצים בו. מצד שני, כדאי שתעשו את זה סולו וביחידות ובלי יותר מדי שדכנים ומתווכים. הקטע הזה מצליח להגשים את מה שבלב שלכם ומקפיץ את הפופולאריות החברתית שלכם אצל בני המין השני.

בקטנה כזה: השנה צפויה לכם פרשייה מפתיעה עם מישהו שאתם רוצים לזרום איתו, רק כשהסיפור הזה מתרחש אז כדאי שזה יהיה בפרטיות ובלי יותר מדי עיניים ואוזניים רכלניות. באות לכם הזדמנויות לנפנף מחזרים לא רציניים. צפויות המון שיחות בנושא. מישהו שפעם חשבתם שהוא נסיך אמיתי, צולל עם הראש למטה במדד הרייטינג שלכם. הנומרולוגיה שלכם רומזת שהולך לכם סבבה עם מי שמספר המזל שלהם הוא 5. גם אלה שנולדו במזלות דלי ומאזניים, הולכים להביא לכם הרבה הצלחה.





עוד באותו נושא:

מזל קשת, הורוסקופ שנתי, הורוסקופ שנתי לצעירים, הורוסקופ שנתי 2013, הורוסקופ שנתי לצעירים 2013, תחזית שנתית 2013 מזל קשת, תחזית שנתית לצעירים מזל קשת 2013