ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל סרטן

הקלף השנתי שלך - מזל סרטן

הקלף השנתי שלך - מזל סרטן הקלף השנתי שלך - מזל סרטן

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף הכוכב. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: עלמה עירומה כביום היוולדה יוצקת מים משני כדים. כד אחד היא יוצקת אל תוך מקווה מים תכולים, ואילו את הכד האחר היא יוצקת על האדמה שהיא כורעת ברך עליה. בקדקוד הקלף משובצים כוכבים בתוך שמיים כחולים. לצד העלמה משגשג שיח אשר על פארותיו ניצבת ציפור. הקלף משדר יושר, בתולין, הגינות, טוהר, תמימות, יופי ואופטימיות. כל אלה באים לעלמה משום שהיא מקיימת טקס מאגי בו היא מחזירה ליקום חלק מן הברכה שהוא זיכה אותה בה (מים אל תוך מים), על מנת לזכות בהמשך הברכה (מים על האדמה). הציפור רומזת על הצורך לסגור את כל הקצוות כדי לבסס את ההצלחה, שאם לא כן היא (הציפור) עלולה לפרוח מתוך התמונה.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם שנה חלומית ואופטימית, רצופה בשורות טובות על אודות הישגים והצלחות. במקביל, מותר לכם להניח כי הדברים זקוקים לסגירה סופית כדי לבסס את ההצלחה. כלומר, יש לקשור את כל הקצוות.

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם שנה של הנאה ועונג במישור שבינו לבינה. הדברים הולכים ונעשים מרתקים יותר ובעלי משמעות עמוקה. תיתכן, אפילו, הצעת נישואין. האווירה תהיה אוהדת ואופטימית, אך עליכם מוטל לקשור את הקצוות.

בתחום הקריירה: יגיעו אליכם הדים חיוביים אשר יבשרו על ניצחונות וקידום, כמו גם על תוספות שכר. העצמאיים שביניכם ירוו נחת מעמלם. האופק נראה ורוד מתמיד. עמיתים ומכרים נותנים כתף ומשתפים פעולה, אך עליכם מוטל לסגור קצוות שנותרו פתוחים.

בתחום הפיננסי: הקלף צופן בשורות טובות לכספת הכסף שלכם שהולכת ותופחת. מתנדפים מצבים שהטילו עליכם אימה ופחד. חוזרים אליכם משקיעים שחתול שחור חצה את דרככם. גורמים נשואי פנים מחייכים אליכם. בעלי המאה מוכנים להקשיב לכם. השמיים תכולים והציפורים מצייצות, אך טרם הגיעה העת להשתרע על זרי הדפנה.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל סרטן