ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל אריה

הקלף השנתי שלך - מזל אריה

הקלף השנתי שלך - מזל אריה הקלף השנתי שלך - מזל אריה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף הכוח. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: פייה מלאכית מלטפת את חוטמו של אריה כנוע. מעליה מתנוסס סמל האין סוף כהבטחה להגנה ולביטחון. במקור (בימים הביניים) הופיע הקלף על גבי תחריטי עץ וייצג את שמשון הגיבור משסע את הארי. הציירים הקדומים הוטעו והלכו שולל אחר מחלפות שיערו של הגיבור, ושיערו כי זו דמות נשית. כך או אחרת, הקלף מבשר כי מעז – ייצא מתוק.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מרעיף עליכם ברכה והצלחה וקובע כי גם מצבים מורכבים ומסובכים, יהוו עבורכם מעין מדרגה אל עתיד טוב יותר. כל מכשול הוא גם הזדמנות בתחפושת. כמו כן הוא רומז על הצורך (כמו גם על האישור) לגלות אסרטיביות והחלטיות.

בתחום הרומנטי: הקלף בא כדי להפיח רוח טובה במפרשי ספינת המיואשים שביניכם ולבשר להם כי דווקא מצבים שנראים בעיניהם כלאחר ייאוש, עשויים לשנות כיוון ולהצליח בענק. הקלף מייעץ לכם ליטול לידיכם את המושכות ואת היוזמה.

בתחום הקריירה: הקלף קובע כי למרות גישתכם שעלולה להתפרש כחשדנית וספקנית, נראה כי צפויים לכם ימים של כבוד ותהילה. אל תחפזו להתקפל כאשר מפציעה קרן אור מתוך האפילה. נראה כי הדברים עומדים ללבלב לאחר תקופה של בצורת.

בתחום הפיננסי: הקלף רומז כי מה שנדמה בעיניכם כשוקת שבורה, עתיד להפוך למכרה של זהב. תהיה זו טעות לסגת ולהיכנע דווקא על סף ההצלחה. משהו בסגנון של חבליי משיח המבשרים על פעמיי משיח. לא ירחק היום בו תוכלו להביט לאחור ולהתבדח על אשר חלף ועבר.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל אריה