ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל בתולה

הקלף השנתי שלך - מזל בתולה

הקלף השנתי שלך - מזל בתולה הקלף השנתי שלך - מזל בתולה

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף העולם. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: דמות אנדרוגינית עירומה מפזזת בטבורו של זר צמחים שמסמל את הרחם הקוסמית. בידיה היא לופתת מקלות קסמים. הדמות והמקלות מייצגים את הרעיון לפיו ידע רוחני הינו נחלתם של נשים וגברים כאחד. בארבע פינות הקלף צצות דמויות המייצגות את ארבעת המזלות שבשורתם היא חילופי עונות: שור (אביב), אריה (קיץ), עקרב (סתיו) ודלי (חורף).

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מכריז על קשת מפותלת של תכנים אשר איכשהו מקיימים זיקה למדינות שמעבר הים. כך או אחרת, זהו קלף מנצח הבא לבשר על הישגים גשמיים מן המעלה הראשונה, וככזה הוא רומז על שפע חומרי.

בתחום הרומנטי: הקלף קובע כי צפויות לכם פרשיות רומנטיות במקומות ספוגי אנרגיות אקזוטיות. ייתכן כי התנסויות האהבה יתרחשו בחו"ל בחברת אדם הקשור למדינות זרות. החוויות שבינו לבינה יושפעו מתכנים ואירועים המתרחשים בתבל הגדולה.

בתחום הקריירה: הקלף מבשר על קשרים מרנינים שצפויים לכם בחברת גורמים שמעבר הים.ייתכן כי הוא בא להודיע על מסלול קריירה המשיק למדינות זרות וככזה הוא מיטיב עם עסקי יבוא ויצוא, מטבע זר, משרד נסיעות וכיוצא באלה.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה לכם רווחה כלכלית המושפעת מן המתרחש בעולם הגדול. מותר להניח את דבר קיומו של תומך או מממן המתגורר במדינה זרה. הקלף צופה לכם מקורות הכנסה הנובעים מחו"ל או השקעות פיננסיות המתבצעות בחו"ל, בעיקר אלו הקשורות בנדל"ן.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל בתולה