ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל מאזניים

הקלף השנתי שלך - מזל מאזניים

הקלף השנתי שלך - מזל מאזניים הקלף השנתי שלך - מזל מאזניים

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף עשרת המטבעות. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: אנשים מורמים מעם, ככל הנראה משפחת אצולה בריטית קולוניאלית המונה שלושה דורות [סבא לורד כסוף שיער או פאה נוכרית, ילדיו ונכדו] נחשפים בתוך טירה שופעת רכוש רב. הקלף רומז על עושר העובר בירושה בתוך במשפחה. עומס הפריטים וצפיפותם בא לרמוז על דבקות בחומריות.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף חוזה למענכם ועבורכם מצבים חלומיים ומהממים, יציבים וקבועים, מאורגנים והישגיים. לב ההצלחה מושתת על ערכים ותכנים גשמיים וכלכליים, אך אין להוציא מכלל אפשרות גם עונג ואושר שבלב.

בתחום הרומנטי: צפויה לכם שנה חושנית בעיבורו של בוסתן רומנטי. אתם מוזמנים להשתית את הישגיכם על זוגיות איכותית. צפויה זוגיות איתנה ויציבה. אם שקלתם נישואין מלווים חופה וקידושין, נפלתם על הקלף הנכון. כך או אחרת, הקשרים שבינו לבינה יושתתו על משאבים חומריים.

בתחום הקריירה: בתחום זה נראה כי סמלי הקלף נמנים עם המסרים המוצלחים ביותר המבשרים על קריירה חלומית וטובה בכל הנוגע להכנסה שופעת או מעמד נשגב. כך הם פני הדברים, אף כי אין להוציא מכלל אפשרות גם סיפוק והנאה.

בתחום הפיננסי: קלף נפלא וטוב בכל הנוגע למצב חשבון הבנק שלכם. שמו המפורסם של הקלף הוא 'עושר' ואכן, הוא צופה לכם תזרים מזומנים ממוזל ושופע. קיימת אפשרות כי מדובר בכסף העובר במשפחה מדור אל דור. כמעט אין טוב ממנו כדי לבשר על הילולה כלכלית.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל מאזניים