ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל קשת

הקלף השנתי שלך - מזל קשת

הקלף השנתי שלך - מזל קשת הקלף השנתי שלך - מזל קשת

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף הקיסר. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: שליט רב עוצמה נטוי על כס מלכותו. תנוחת הקיסר נוקשה ורומזת על נחרצות והחלטיות. כס המלכות עשוי גרניט שמגולפות בו ראשי אילים כסמל שלטוני לוחמני. המלך עוטה שריון פלדה וגלימת קרב ארגמנית. לרגליו מגפי לחימה ולראשו נזר שצורתו אסוציאטיבית לכובע פלדה צבאי.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג ניצחונות והישגים מדהימים בכל תחומי החיים. רומז על הצורך לפעול בעוצמה ובנחישות כדי לזכות בפירות המיוחלים. מעניק לכם תהילה וכבוד. פורש לרגליכם שטיח אדום ומכתיר את ראשכם בזר ירוק של עלי דפנה בוהקים. מסייע לכם לגבור על יריבים, מכשיל מתחרים, רודף ולוקח שלל, גלוי, ישר וישיר.

בתחום הרומנטי: קלף הקיסר צופה לכם זוגיות נפלאה וטובה. הוא מעצים את הדומיננטיות שלכם במערכת היחסים ומעניק לכם את עמדת נותני הטון. יחד עם כל אלה, הוא מצביע על דמות גברית סמכותית אשר תשפיע על מהלך הדברים.

בתחום הקריירה: הקלף מבשר על קריירה מרשימה ומטאורית. נושא בכנפיו בשורות מרנינות לאנשי צבא וביטחון, כמו גם למי שאוחזים בתפקידי שררה וניהול. רומז על דמות גברית סמכותית שתשפיע רבות על השתלשלות העניינים.

בתחום הפיננסי: הקלף צופן לכם הצלחה כספית שלא העזתם להגות בה אף בחלומותיכם הורודים. עושה רבות ונצורות לטובת חשבון הבנק שלכם. מעודד אתכם לפעות בגלוי ולהימנע במניפולציות פיננסיות. רומז על דמות גברית סמכותית שתהווה מקור השראה למתרחש.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל קשת