ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל גדי

הקלף השנתי שלך - מזל גדי

הקלף השנתי שלך - מזל גדי הקלף השנתי שלך - מזל גדי

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף הקוסם. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: קוסם רב עוצמה ניצב בפני שולחן שעליו מונחים מטה, חרב, גביע ומטבע שהם ארבעת הסמלים המייצגים (על פי הסדר) את ארבעת היסודות אש, אוויר, מים ואדמה. הקוסם עוטה שתי גלימות, ארגמנית וצחורה. הארגמנית מייצגת עוצמה וכוח, ואילו הצחורה מייצגת טוהר ותום לב. ידו האחת של הקוסם מונפת אל על ויונקת כוחות מרבדים עליונים, ואילו האחרת פונה כלפי מטה ומזרימה את האנרגיות אל מישורים תחתיים.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: קלף הקוסם חוזה לכם הצלחות עצומות וכבירות הודות לעוצמתכם האישית שאינה נשענת על תמיכת הסביבה. מה שאומר בזכות ולא בחסד.

בתחום הרומנטי: צפויות לכם פרשיות אהבים מדהימות אשר בהן אתם הם אלה שתכתיבו את מהלך ואת קצב הדברים. רק אתם תוכלו להחליט על עתיד העניינים, האם אל הרפתקאות מענגות או אל מדרגות הרבנות.

בתחום הקריירה: צפויים לכם נתיבי ותחומי עיסוק חלומיים לפיהם רק על פי מוצא פיכם יישק דבר. יש להניח כי מדובר במשרות ניהול או פיקוד. מותר לצפות כי הסובבים אתכם יסורו למרותכם מבלי לפקפק ביכולותיכם.

בתחום הפיננסי: צפויות לכם הצלחות כספיות בהן הכסף ניתך עליכם כמו מפלי מים. העושר מגיע אליכם בגדול מבלי שאיש יחלוק על עובדת היותכם ראויים לו. לא מדובר בלחם-ביזיון אלא במתת אל שאתם זוכים בו הודות לעוצמתכם האישית.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל גדי