ראשי | ספיישל מיסטיקה 2014 | קריאה בטארוט | הקלף השנתי שלך - מזל דלי

הקלף השנתי שלך - מזל דלי

הקלף השנתי שלך - מזל דלי הקלף השנתי שלך - מזל דלי

קלף הטארוט שלך יאפשר לך לדעת מה צפוי לך ע''פ קלפי הטארוט, למקד את דרכך ולראות כיצד ניתן להגיע לשפע ולהצלחה


קלפי הטארוט מברכים אתכם בבריאות, שגשוג, שפע ואושר ומאחלים לכם את כל אשר אתם מאחלים לעצמכם. הקלף שנבחר למענכם עבור שנת 2014 הוא קלף שלושת הגביעים. פתיחת קלפים מקצועית על ידי צוות המיסטיקנים של אלטרנטיבלי תוכלו לקבל כאן.

תיאור הקלף: שלוש עלמות חמד מפזזות בינות לכרמים מוריקים במחול היין של האל דיוניסוס. סביבו צצים צמחים ופירות. הצעירות מקיימות טקס עתיק יומין לפיו בתחילת שנה, באביב, היו הבתולות נסחפות במחולות כדי למצוא בני זוג. ההילולות בישרו על שנה חדשה, כמו גם על צמיחה ומעיין הנעורים. גם היין תרם את חלקו בכל הנוגע לאווירה חצופה ושובבה.

 מה מגלה תאריך הלידה שלך? כל התשובות מתקבלות מיד בשיחה אישית

 הרשמו לניוזלטר וקבלו בכל יום תחזית אישית ישירות לתיבת הדואר

 כבר חברים שלנו בפייסבוק? אם לא זה הזמן להצטרף!

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם מצבים הוללים, שובבים, צוהלים, שמחים ותוססים. יש בו את מנעמי החיים וחדוות נעורים. הוא מזניק אתכם אל האושר הנכסף מבלי להתחשב במוסכמות. קלף של עונג והילולים הצופן חדווה ודיצה. בילויים ושעשועים.

בתחום הרומנטי: צפויים לכם רגעי אהבה שמחזירים את החיוך אל פניכם ואת הסומק אל לחייכם. הוא מעניק ברכה ומזל לאלה מביניכם התרים אחר הרפתקאות. משליך אתכם אל נתיבים של עונג ועינוגים. יוצר מעין חוויה מתקנת למתוסכלים ולמאוכזבים.

בתחום הקריירה: הקלף מבשר על תחומי עיסוק בהם אתם פוסעים אל עבודתכם עם שיר מתרונן בליבכם. מביא עימו בשורת ענק לכל מי אשר חשו כי המשרה שהם משובצים בה לא מעניקה להם סיפוק או הגשמה. כוחו יפה בעיקר למי שהפכו את תחביבם למקצוע.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה לכם שנה חלומית בה כסף יבוא בקלות וילך בקלות, אך ללא חיבוטי נפש. הדברים יסתדרו לטובתכם מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע. זו שנת פריחה לתשורות ומתנות כמעניקים ומקבלים.





עוד באותו נושא:

הקלף השנתי שלך - מזל דלי