ראשי | פירוש השם | משמעות השם ענבל

משמעות השם ענבל

משמעות השם ענבל. משמעות השם ענבל

בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801

השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטלים ותורות מיסטיקה נוספות.


פירוש/מקור השם: לשון הפעמון, כדור המקיש על דפנות פנים הפעמון.

יסודות הטבע בשם: ע- אדמה  נ-  מים  ב- אדמה  ל- אוויר.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ע'.   ערך גימטרי: 70.

מספר נומרולוגי: 8.

קלף טארוט: מס' 15- השטן (the devil).

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי.

צבע מקשר לכוכב: אינדיגו (כחול- סגול)

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, מלאכית, סמוקי קוורץ.


תכונות וכישורים:
השפעת האדמה מובהקת באישיותו של אדם זה. שתיים מאותיות השם, מזל גדי וקלף השטן חוברים יחדיו ומשפיעים על היות אדם זה מחובר בחבל הטבור לאדמה תוך שהוא מעת לעת מסיט הנתיב מהחומר מעלה, אל האוויר אל עולם הרוח. זהו אדם מסודר, מאורגן ומתוכנן להפליא. הוא אינו נסוג מהתחייבויות ולא מאחריות שנוטל על עצמו וניחן במודעות מקצועית ובכוח עבודה בלתי רגיל. יש לו כושר הסתגלות למציאות, עקשן, ואינו נרתע מפני קשיים. הוא יציב, קר רוח,עקבי מחמיר ורציני.

היעדר יסוד האש בשם מפוצה בהשפעת האות נ' בשם. בגינה הוא טיפוס מיני וחושני הצריך בן זוג שיוכל לשאת את הצורך החזק שלו במין, אוהב ומבטא את אהבתו במילים רגשיות.

מזל גדי מייצג את פסגת החומרנות שבתוכה זוהר ניצוץ הרוח. לאדם נטייה דואלית: הן לעולם החומר והן לעולם הרוח. הנטייה הדואלית מעוררת בו מאבק בין הכוחות המנוגדים: זה השואף לנסוק מעלה אל הרוחניות והאחר זה שנוטה אל המעמקים היצריים, התאוותניים והגשמיים. בשילוב עם השפעת יסוד האוויר, אדם זה בורך בסגנון חשיבה מתוחכם, בפיקחות, שנינות, וצמא לידע עיוני.

האות ע' מסמלת את עין האדם זו הרואה מבחינה פיסית את העולם החיצון וזו הרואה אל תוך האדם פנימה, אל אישיותו, אופיו ונשמתו. בהשפעת המס' הנומרולוגי הוא ניחן בתכונות מיסטיות מובהקות. יש לו אינטואיציה חריפה ויכולת נדירה לחדור ל נפש הזולת ברגישות ובעדינות. הבעייתיות מתעוררת כאשר הוא מתייחס אל המציאות על בסיס אישי וסובייקטיבי ביותר ונוהג לצבוע אותה בגוונים של שחור או לבן. על פי רוב אדם זה סובל ממופנמות יתר, סגירות ובקושי מאפשר לאנשים "להיכנס" אל ליבו יחד עם זאת בהשפעת המספר הנומרולוגי הוא ניחן בכושר משיכה מדהים, הוא משרה אווירה רומנטית וקסומה, אוהב לצחוק ולחייך.

לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן

לקבלת יעוץ אישי ומידע בנושא, התקשרו עכשיו: 072-2285801




עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה